"Tak kan dengan perempuan pon nak berkasar bro!!"
Kata Farhan lalu menarik Mya supaya berdiri di belakang nya.
"Ingat aku kesah ke kalau dia perempuan!! Yang dia masuk campur urusan aku buat apa!!"Kata Daniel..
"Kau memang dayus + stupid dumb dumb +shit dumb dumb"Mya berkata begitu di belakang Farhan..
*PapP*
Farhan mengetuk kepala Mya yang berlapik tudung..
"Kau memang tak boleh senyap sekejap ker?!!"Marah Farhan.
"Berani betul budak ni ketuk kepala aku!! Hishhhh!!"Kata Mya di dalam hati.
"Ermm.. tapi aku tak rasa yang kau perlu sampai nak pukul perempuan kan!?"Farhan berkata kepada Daniel..mereka memandang tajam antara satu sma lain.
"Elehhh kau tu ketuk kepala aku tak kesah pulak!!ketuk tu pon dikira pukul jugak tau!!"
Dan sekali lagi kepala Mya diketuk oleh Farhan...
"Adoii!!ok ok aku senyap!! "
(Haa tahu pon kau nk diam. ̄- ̄)
"Asal kau nk back up dia?! Kau suka dia ker?!"Soal Daniel sambil tersenyum sinis.
Farhan terus mencengkam kolar baju sekolah Daniel..
"Aikkk asal kau nk marah!! Maknanya tekaan aku betul lah kan!?"
"Nope!! Tekaan kau salah!!kenal dia pun tak..macam mana aku boleh suka dia?!berhenti cakap benda bodoh!!"
Tidak tahu kenapa Farhan tiba tiba sahaja emo..
"Oohhh.. jadi maksudnya aku boleh lah jadi kan dia aku punya kan??"Kata Daniel.sambil buat muka mintak kaki..
Baru sahaja Farhan ingin menghayun kan penumbuk ke muka Daniel..tetapi niat nya terhenti saat melihat tiba tiba sahaja Mya jatuh pengsan..
"MYAA!!"jerit rabiatul, rieka dan natasha serentak..
Belum sempat Mya jatuh ke tanah.
Farhan terlebih dulu menahan Mya dari terjatuh."Uishh asal dengan dia doh!!tiba tiba jer pengsan!! "Soal shahrol..setelah sekian lama berdiam kan diri..
"Tolong lah angkat kan dia!! Yang korang tengok tengok macam orang bodoh tu buat apa!!"Marah Rieka.
"Perghh Boleh tahan garang jugak minah ni!! Haa angkat lah dia Mya!!"
Sempat lagi si syaid mengutuk..
"Kau gila ke apa!!? Dia ni kan perempuan!! Haram tahu tak!! Lagi pun nanti orang fikir aku yang buat dia pengsan!! "Kata Farhan.
"Alahh Farhan..sekarang ni keadaan darurat, tak perlah kan.."Kata syaid.
"Betul juga apa yang dia cakap kan?!! "Gumam Farhan di dalam hati..
"Woii ni sampai lusa tak kan habis kalau korang mcm ni!! Angkat jer lah dia.. lagi pon berlapik juga kan!! "
Rabiatul juga menyokong apa yag dikata kan oleh syaid tadi.Dan terpaksa juga lah Farhan mengangkat Mya sehingga ke bilik kesihatan..
-Bersambung-
YOU ARE READING
[S.U]»Stay With Me Love«
RomanceKisah cinta dan persahabatan antara mereka akan dipupuk? Mereka selalu bergaduh,perbagai ragam Yang mereka buat. Tetapi walaupun begitu mereka selalu bersama.ketika senang dan susah. Apakah kesudahan nya?