Wychodząc ze szkoły szli na przystanek. On, Ona, jej najlepsza przyjaciółka i dwóch kolegów z klasy.
Ona; Muszę Ci coś powiedzieć.
On; Chodź.
Odeszli kawałek od gromadki, popatrzyła mu prosto w oczy i powiedziała;
Kocham cie.
On; yyy Wow nie wiem co powiedzieć, ale na razie nie jestem gotowy. Po czym ją przytulił i poszli z powrotem do gromadki.
Jej przyjaciółka; To co jesteście już razem ??
Ona popatrzyła na nią z pod byka i odpowiedziała z prędkością światła ; Nie i nie będziemy.
On popatrzył na nią i powiedział ;
Aha, fajnie wiedzieć.
Wiedziała, że on nie chce z nią być. Nie chciała mu się wpieprzać w życie. Więc w głębi duszy po prostu tylko sobie rozmyślała. Przez cały miesiąc nic ciekawego się nie stało. Nie obyło się bez kłótni.
~miesiąc później~
Tego dnia mieli jechać do kina na Marię Skłodowską-Curie. (w sumie fajny film polecam. Szkoda, że nikt mi za to nie zapłaci~ Dop. Autorki) Na początku w szkole mieli konkursy z okazji dnia wiosny. Następnie pojechali do kina całą klasą. Będąc już na miejscu siedzieli obok siebie. Z drugiej strony siedziała jej najlepsza przyjaciółka, obok niego jakaś przypadkowa dziewczyna. On zasnął na samym początku filmu. W pewnym momencie się obudził, gdyż odbył się huk. (Maria rzuciła wazonem) Nie zasnął już drugi raz, ale nie oglądał był bardziej zajęty nią. Miział jej włosy, co chwilę zachaczając o ramiączko jej stanika. Ona nie mogła się skupić przez niego na filmie.
Ona; Przestań.
On popatrzył jej w oczy. Ona od razu odwróciła wzrok. Założyła nogę na nogę i wróciła do oglądania. Miała spodnie z dziurami. On zaczął macać ją po kolanie. Ona; Przestań.
I popatrzyła na niego, ale on nie przestawał. Przesuneła nogę bardziej w stronę swojej przyjaciółki. Kątem oka patrząc na niego. Miał się już odezwać, ale nie dane mu było. Już dawno zdała sobie sprawę, że nic z tego nie będzie. Więc dlaczego wydawało jej się to dziwne. Po skończonym filmie wybrali się na zakupy po galerii. Znów się pokłucili. Tym razem o to, że on nazwał ją "przyjaciółką od kasy". Nie rozmawiali przez miesiąc, aż do teraz.Hej to moje opko. Piszcie czy się podoba bo nie wiem czy pisać dalej. Zapraszam na bardzo fajne opko mojej ibff
Warrior Alpha
CZYTASZ
Magiczna Dziewczyna
Teen FictionZwykła dziewczyna, nie zbyt dobrze ucząca się, nie zbyt ładna, lekko wysportowana, poszukująca przygód ma swoją paczkę przyjaciół z którymi kocha spędzać czas. Zakochana w swoim przyjacielu, bez wzajemności. Chciałaby być idealna , ładna, chuda, mąd...