Zo stanu sa už ozývalo Niallovo pravidelné dýchanie, no ja som zaspať nemohla.
Stále som myslela na ten skoro bozk.Čo to malo znamenať? Prečo som sa tak správala? Prečo sa tak správal Niall?
A vtedy mi to došlo.Vtedy som konečne pochopila, o čo tu celý čas išlo.
Dať nás dokopy.Áno, tie úlohy nás mali dať dokopy.
Napísala som náhodou, že nás s Niallom zblížili?Písala.
Niall je do mňa zaľúbený, je samozrejmé, že chce byť so mnou.
Klamári.On aj Rosie sú len čistý klamári.
Sadla som si a pretrela si oči.Dnes zrejme spať nebudem.
Myslela som, že je to nejaký zlý kšeft. A vlastne, keď som nad tým tak rozmýšľala, on zlý aj bol.
Obidvaja predsa vedeli, že s niekým chodím.
Hlavou mi behali myšlienky na nezodpovedané otázky, a ja som si nebola istá, či vôbec odpovede vedieť chcem.
Nakoniec som si znova ľahla a zapozerala sa na Nialla.
Moja tvár pri pohľade naň ho trochu zmäkla.
Rozmýšľala som nad tým, ako sa cíti on.Je nešťastne zaľúbený.Taký ľudia sa nikdy necítia dobre.
A potom...Potom mojou hlavou preletela myšlienka, pri ktorej sa mojej srdce silnejšie rozbúchalo.
Je naozaj nešťastne zaľúbený?
💎💎💎
,,Louisa.Louisa vstávaj."niekto so mnou triasol. Otvorila som oči a stretla sa s tými Niallovými.
,,To...To už je ráno?"opýtala som sa zmätene.
,,Hej.Je deväť hodín."oznámil mi Niall.
Vyšla som zo svojho spacáku a pobalila si veci do tašky.Musela som v tých myšlienkách zaspať.
Niall poskladal stan a pomaly sme sa vydali z lesa von.
Cestou nikto nič nehovoril.Nechápala som čo sa to so mnou deje.Ako mi mohlo napadnúť niečo také? Že som zaľúbená do Nialla? Áno, bola som, ale to už pominulo.
Jediné miesto v mojom srdci teraz zaberal Ash. Pri spomienke naň ho som sa pousmiala a pridala do kroku.
Už len pár hodín a budem pri ňom.
,,Prežili ste to!"skríkol Zayn keď sme vošli do chaty.
Kútikom oka som zachytila Rosiein spýtavý pohľad, ktorý bol smerovaný na Nialla. Len mávol rukou a odišiel do vedľajšej izby.
Sadla som si za kuchynský stôl a vzala si lekvarovú buchtu, ktorú tu včera tí chlapi priniesli.
,,Chlapi prídu o hodinu."oznámila Rosie a ja som sa šťastne usmiala.
Avšak, tá hodina ubiehala strašne pomaly.Viete, to je tak, keď sa na niečo tešíte, čas plynie hrozne pomaly.
Keď som konečne počula zaklopanie na dvere, na nič som nečakala, vyletela som zo stoličky a hnala sa k dverám.
Stáli za nimi už naši známi chlapi v čiernom.Pustila som ich dnu a zavrela za nimi dvere.
,,Takže, dokončili ste poslednú úlohu.To znamená, že ste voľní."povedal jeden chlap.Ani doteraz som netušila ako sa volá.
,,Vy dvaja choďte do auta."ukázal na nás so Zaynom. Okamžite som vyletela von dvermi a sadla si do veľkého čierneho auta.
Cez okno som videla Nialla a toho muža, ako sa rozprávajú. Niall niečo vysvetľoval a potom si dal hlavu do dlaní.
KAMU SEDANG MEMBACA
Better | ▪nh & ai▪ ✔️
Fiksi Penggemar'Cause I can't face the fact That nothing is better than you ❤ ... Louisa, Niall a Ashton.Traja tínedžeri s troma rozlišnými životmi. Louisa, žijúca stále v tieni svojho dvojčaťa. Niall, obľúbený chalan ktorého chce každá. Ashton, obyčajný chalan so...