Първа част

24 2 0
                                    

Беше петък,тринадесети юли,2002 година. На този ден,преди около петнадесетина години,Марина Монтгомъри и Маркос Мейн сключиха изключително щастлив брак. Познаваха се от университета в Уелс,който бяха завършили заедно преди време. Двамата бяха лудо влюбени. Идеалната двойка. Любовта им първоначално беше перфектна. Те живееха като в приказка. Не след дълго щастието им се усмихна още повече. Родиха им се две прекрасни момиченца,близначки-Мелани и Мелинда.

Ежедневието им бе доста забързано. Маркос работеше като адвокат,а Марина беше безработна и по цял ден се грижеше за малките си момиченца.

Маркос работеше заедно с най-добрия си приятел-Мейсън. Познаваха се още от детството и бяха приятели откакто се помнят. Бяха задружни,помагаха си,бяха като братя. Мейсън обаче отдавна таеше чувства към Марина. Той,разбира се,криеше това от Маркос,за да не развали дългогодишното им приятелство.

Марина също имаше най-добра приятелка-Дженифър,която чувстваше като своя сестра. Двете се познаваха от началния курс в училище,бяха много близки и си споделяха всичко.

Всичко вървеше по вода на младите съпрузи. Отношенията им бяха запазени и перфектни. Те се обичаха и уважаваха много. Радваха се на всичко,което им се случваше,независимо дали е било добро или лошо.

Няколко седмици,след като ги сполетя щастието-да станат родители,решиха да поканят Мейсън и Дженифър на гости,за да им се похвалят.

Отново беше обикновен делничен ден. Двамата съпрузи станаха рано и бяха страшно развълнувани. Марина беше приготвила любимата закуска на съпруга си-палачинки с течен шоколад и кафе. Слязоха заедно в трапезарията,закусиха,Маркос се прости с любимата си и тръгна към офиса си. Беше лепнал най-голямата 24-каратова усмивка на лицето си.

Съпругата остана сама вкъщи и както обикновено-почисти,подреди,и захвана да чете книга. Мелани и Мелинда спяха сладко.

Майката чакаше да се събудят,за да ги накърми и преоблече. След като това стана,взе телефона си и се обади на Джен,като я покани на вечеря. Джен,от своя страна,много се зарадва. Двете приятелки не се бяха виждали отдавна.

Маркос,след като свърши работата си и изчака приятеля си да дойде,също му съобщи за вечерята. Каза на Мейсън,че има страхотна новина.


ДНЕВНИКЪТ НА МЕЛАНИ И МЕЛИНДА МЕЙНWhere stories live. Discover now