Şarkıyı sessizce dinledikten sonra ikisi de bir birine bakarak gülümsedi. Aslında söylenecek çok sözleri vardı. Fakat söyleyecek cesaretleri yoktu. İşte zaten bu yüzden kaybediyorlardı.
Zehra her şeyden önce Ömer'in bu yaptıkları için kendisinden özür dilemesini istiyordu. Fakat bu konuda pek de umudu yoktu. Evet Ömer değişiyordu fakat bu değişimin kendisi ile ilgili olduğunu düşünmüyor Zehra. İkisi birbirine bakarken Leyla ikilinin yokluğunu fark ederek onları aramaya çıkmıştı. İkisini birbirine bakarken ve gülümserken görünce yüzüne büyük bir tebessüm yayıldı. Ufak bir öksürük sesi ile dikkatleri üzerinde topladı.
Zehra:
Leyla'nın sesi ile ikimiz de dönüp Leyla'ya baktık. Bir sandalye çekerek karşıma oturdu.
"Herkes çok eğleniyor siz neden buradasınız bakayım."
Tam ben cevap verecekken Ömer benden önce davrandı.
"Zehra çok sıkıldı orada. Bende burası iyi gelir diye düşündüm Leyla. Salim baba ve Yasemin eğleniyor mu?"
Leyla bana muzip bir gülüş atarak Ömer'e döndü.
"Evet ikisinin de keyfî yerinde merak etme. Senin dostlar da iyice kaynaşıp anlaştılar. Özellikle bu Ali Fatih çok eğlenceli birisi gerçekten."
"Öyledir. Bir gün Mert ve Ali Fatih sevgililerini getirsin tanışalım. Hep beraber yemeğe çıkalım ne dersin Leyla?"
"Yani olur da ben de mı geleceğim?"
"Evet Demir ve sende geleceksin. Ben çok iyi anlaşacağımızı düşünüyorum."
"Tamam olur Ömer. Sen günü ayarla haber et o zaman."
"Tamam. Hadi içeri geçelim. Gelmiyor musunuz?"Ben kalkmak için yeltendiğim de Leyla geri oturttu.
"Benim Zehra ile konuşacaklarım var. Sen git Ömer."
"Tamam ama geç kalmayın. Hava serinledi üşürsünüz."Ömer'in Çınar'ı da alıp gitmesi ile Leyla gülerek bakmaya başladı. Elimle yavaşça koluna vurdum.
"Ya Leyla neden gülüyorsun!"
"Canım bak ben sana söyleyeyim Ömer sana karşı birşeyler hissetmeye başlamış. Hatta bundan eminim ben." Hala gülmesi sinirimi bozuyordu. Susmasını bekledim. Durduğunda sinirle "Bitti mi?" Dedim. Kendini zor tutarken bitti dedi. Ama bitmediği biliyordum."Hem bir şeyler hissediyor olsa o sözleşme durmazdı. Yırtar atardı. Ama gördüğün gibi birşey yok. Hepsi senin uydurman."
"Ha yani senin gönlün var. Sözleşmeyi yırtarsa duygularına karşı çıkmayacaksın. Merak etme yakında yırtar. Oda böyle bir şeyi ilk kez yaşıyor. Onun duvarlarını ilk sen yıktın. Ve Ömer bunların farkına yeni varıyor. Tıpkı seni sevdiğini yeni anladığı gibi."
"Leyla sen iyice saçmalamaya başladın. Ben gidiyorum. Babam ve Yasemin'e bakacağım. Hem sen benimle uğraşana kadar sizin düğün ne zamana ondan haber ver. Yani bana anlatmıyorsun diye aranızda ki gelişmeyi görmüyorum sanma."
"Bak iyi açtın konuyu. Gel otur sana anlatacaklarım var."
Hemen heyecanla oturup Leyla'yı dinlemeye başladım.
••••••
Zehra ve Leyla konuşurken herkes kendi halinde sohbet ederek eğleniyordu. Tek başına denizi izleyen Ömer'in yanına Demir geldi. Demir'i görünce buruk bir tebessüm ederek tekrar denize döndü. Demir birşeyler olduğunu anlamıştı. Ve kendisi sormadan anlatmayacağını da biliyordu. Elini Ömer'in koluna koyarak konuşmaya başladı.•••••
Ömer:
Demir'in elini kolumda hissedince yavaşça Demir'e döndüm. Belli ki birşeyler söyleyecekti."Ömer neyin var. Çok durgunsun. Seni hiç böyle görmedim ben."
Derin bir iç çekerek tekrar denize döndüm. Denizi izleyerek konuşmaya başladım.
"Ya Demir ben daha önce hiç böyle hissetmedim.
Sevmek..
Ne bileyim çok değişik bir duygu.
Onun yüzünü görmeden içim rahat etmiyor mesela.
Sonra ona herşeyi haykırmak istiyorum…
Ama ne zaman niyet etsem başka şeyler dökülüyor dilimden...
Bana söyleme HİSSETTİR diyorsun…
Ama onunda beceremiyorum. Birşey yapalım desem neden derse bir cevap verememekten korkuyorum.
Yani anlayacağın vahim durumdayım.Sanki konuşurken söyleyeceğim yanlış birşey onu kıracakmış gibi geliyor."
Gözlerimi sımsıkı kapattım. Derin bir iç çekerek yavaşça Demir'e döndüm.
"Ciğerim yanıyor be Demir. Böyle eli kolu bağlı olmak çok zor be kardeşim çok zor."
"Sen şimdi onu bunu boşver Ömer! Bu sözleşmeyi yırttın mı karşısına geçerek?"
Yapmam gereken çok önemli bir şeyi hatırlamış gibi yüzümü ekşittim. Demir'in tepkisinden korktuğum için tek gözümü açarak korkuyla yanıtladım.
"Şey..
Ben onu tamamen unutmuşum!"Demir bir kaç saniye susup şaşkınlıkla bakınca birşey demez diye rahatladım. Tam o anda bağırmaya başladı.
"Aferin Ömer! Seni gerçekten tebrik ediyorum.
Ya senin önceliğinin o saçma şeyi yırtmak olması gerekiyordu. Sonra kız mesafeli durunca ağlayarak gelirsin yanıma. İlk fırsatta bu sözleşme olayını çözeceksin!Ben şimdi gidiyorum. Bu sorunu çözmeden sakın gözüme gözükme! Zehra artık benim baldızım sayılır. Zehra'yı üzersen taraf taraf tutmak zorunda kalırım bilmiş ol kardeşim!"
Beni öylece bırakarak gitmişti. Yaptığım daha doğrusu yapmadığım eşşeklik yüzünden koskoca Kervancıoğlu azar işitmişti. Sonuna kadarda haklıydı aslında ama neyse…
Kendi dalgalarım ile boğuşmaya ara verip eve dönmek için hazırlanan kalabalığın yanına döndüm. Herkes evlerine gidecek olan Ali Fatih ve Mert ile vedalaşırken ben yanlarına gittim.
"Bir dahaki toplanmada yengeleri de bekliyorum gençler haberiniz olsun." Dedim gülerek. Annem şaşkınlıkla bizim çocuklara baktı.
"Demek sevgiliniz var ve bizimle tanıştırmadınız. Aşk olsun çocuklar. Düğünde mi tanıştıracaksınız? Çok alındım."
Mert ve Ali Fatih hemen gidip annemin elini öptü.
"Olur mu hiç Müzeyyen sultan biz uygun bir zaman bekliyorduk. En kısa zamanda yemeğe geliyoruz size." Mert'in bu sözünün ardından Ali Fatih de benzer şeyler söyleyerek tekneden ayrıldı.Bizde günün yorgunluğu ile kendimizi eve zor attık. Zehra Çınar'ı yatırdıkdan sonra üzerini değiştirmeye gitti. Bende banyoda değiştirip yatakları ayırdım. Zehra gelip yatağa oturdu ve yorganı üzerine çekti. Neden yaramadığını merak etmiştim. Ama çok geçmeden konuşmaya başladı.
"Alev'i evden gönderdin ama ya başka kötülükler yaparsa. Kendimi geçtim de..
Ya Çınar'a birşey yapamaya kalkarsa. Sonuçta Asya'yı bile kaçırıldığıdan haberi olmasına rağmen saklayan oydu!""Korkma hiç bir şey yapamaz. Ne sana ne de başka birine zarar veremez. Buna asla izin vermem!
Çok yoruldun. Yat artık istersen.""Tamam. İyi geceler."
"İyi geceler." Diyerek uykuya teslim olmuştuk.
Bölüm sonu!
Kısa oldu ama anca bu kadar yazabildim. Bir aksilik olmazsa yeni bölüm 29 Mayıs da sizlerle olacak. Bu sefer merakta bırakan bir yerde kesmedim.Hadi yine iyisiniz. 😂😂
Okuyup oy verirseniz çok sevinirim. Eski bölümleri de oylarsanız çok memnun olurum. 😂😂 Öncekileri oylayan elleriniz dert görmesin inşallah 😂😂
Hadi yeni bölüme kadar kendinize iyi bakın. Sağlıcakla 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sen Koy (TAMAMLANDI)
FanficNefretten → Aşka ♥ AYAKTA DURACAK MECALİM YOKKEN, HAYATTA DURACAK MECBURİYETLERİM VAR. Bir yanda Kanser hastası bir kadın. (Ayşe) Ve o kadın için elinden geleni yapan Fedakar bir abi. (Ömer) Bir yanda ise ailesi için didinen ve onlar için her şeyi...