Little White Lies

68 4 1
                                    

TANITIM ---

Korkuyorum. Elerim bağlı ağlamaktan başka hiç bişey yapamıyorum . Annemin ve babamın cesetine bakmaktan başka hiç bişey lanet olsun onlar gözümün önünde öldüler ve ben hiç bişey yapamadım küçük bir kız çocuğu gibi hepsi benim suçum . İhtiyacım olan tek şey annem ve babama sarılmaktı ama olmıyacaktı bizim suçumuz neydi neden bize bunu yaptılar . Babama onu öldürmeden önce kumar borcundan bahsediyorlardı böyle bişey olamaz babam asla böyle bişi yapamazdı . Peki Öldürmelerimi gerekiyordu , benide öldürseler kimsem kalmadı artık ne yapacaktım ben . Bu gerçek içimi acıtırken hıçkırarak ağlamaya başladım . Gözlerim kararmaya, bedenim titremeye başladı. Ne olursa olsun güçlü kalmalıyım babam bana böyle öğreti.

................................

Ross Styles Ağzından

İnanmıyorum . En yakın arkadaşım ve ailesi benim yüzümden kaçırıldı. Benim yüzümden belki de hayır hayır böyle birşey olamaz en yakın arkadaşım tek sırdaşım ölemezdi. Benim kumar borcum yüzümden bu olamazdı. Elerim kolarım bağlı ne yapacağımi bilmiyorum . Sadece saatlerce oturduğum koltukta olanları benimsemeye çalışyorum . Bitirdiğim 5.sigaram . Derin düşüncelere daldığım an telefonum çaldı arayan Harrydi benim kardeşim şuan onla uğraşacak durumda değildim. 2 dk sonra telefonuma mesaj geldi
Harry.....
" Cevap ver Jamesın yerini buldum "

hemen telefonumu elime alıp Harryi aradım o lanet olası adamın yerini buldum eğer en yakın arkadaşıma bişey olursa ....
" Nerdeler Harry"
" Eski su deposundalar "
" Lanet olsun olsun nasıl düşünemedim "
" Adamlarımı alıp gidiyorum"
" Tamam "

Koşarak odamda ki dolabımda ki en pahalı silahı aldım bu silahla çok insan öldü :-)  o pislikte ölecekti......

Ağlamıcam.. oraya gittiğimde ölmüştü . en yakın arkadaşım Arthur ölmüştü . En yakın arkadşım öldü benim yüzümden . Bunu o pislik herif olacak Jamesin yanına bırakmıcaktım . Gözüm yerde baygın halde yatan Lucy'ye denk geldi onu kucağıma alıp eve götürdüm ona nasıl hesap verecektim ? Merhama Lucy ben Babanın ve Annenin ölmesesinin sebebi diyemezdim. Ne yapacağım ben .....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Little White LiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin