Beni hiç tanımadan yargılıyorlar,bu yüzden yalnızlığı seviyorum. Düşünce bozukluğu bul olsa gerek .Ön yargılarınız... Çirkinim.Sosyal değilim.Ama biliyorumusun? Ben senden daha insanım.Önyargılarım yok insanları kırmıyorum ve hayal kurabiliyorum.Hayaller duvarların içinden geçebiliri,kilometrelerce uzağa ulaşabilir Hızla yayılabilir.Ve sonsuza kadar yaşayabilirler.Geçemeyecekleri,ulaşamayacakları ve yaşamayacakları tek yer ön yargılarla dolu beyinlerdir. İnsanlar ön yargılıdır her şeyine karışırlar müzik zevkine,giyinişine,kilona,boyuna ve bir çok şeye.Herkes seninle dalga geçer üzülürsün ama hiç bir şey olmamış gibi devam edersin.Devam etmelisinde.Yıllar önce söylenen ama hala aklına gelince kalbini kıran moralini altüst eden cümleler vardır.Sürekli iyiymiş gibi yapmak insanı yoruyor.İnsanları tanıdıkça yalnızlık güzelleşiyor.Hayattaki tek adil şey hepimizin ölecek olması.İnsanların ne düşündükleri umursamaz kimse.Üzülürmü,kırılırmı yoksa deprosyonamı girer.Hiç düşünmezler.Sadece dalgalarını geçerler ve giderler.Biri gelir,hayatını altüst edev ve gider... İnsanlarda fotoğraf gibi; Ne kadar büyütürsen,O kadar düşüyor kalitesi.Senin kırılmış olman kimsenin umrunda olmaz.Sendemi mutsuzsun.İnsanların ön yargılarından mı bıktın.Çok mu üzülüyorsun.Hiç güçlü değil misin. Seni dinleyecek bir dostun yok mu. Çok mu yalnızsın. Kmse seni dinlemiyor mu. Gel buraya ben varım. Sen ne istiyorsan o olsun gel. Ön yargı yok burada egoda yok. Seni dinlerim.