Yağan kar Anastasia nın saçlarını süslüyordu.
Ellerini açıp gökyüzüne doğrulttu. Bu hassas yumuşaklığı parmaklarında hissetti.
Lapa lapa dökülüyordu yeryüzüne.
“Burası harika!”
Anastasia yı seyretmeye doyamayan Leonardo onun mutluluğu karşısında gülümsedi. Yanındayken kendini mutlu hissediyordu. Sanki yıllardır kaybolduğu boşluktan çıkmıştı. Anastasia bir anda tüm dünyası oluvermişti.
“Demek ki doğru bir tercih yapmışım.”
“Ne tercihi?”
“Baş başa geçireceğimiz bir tatilin tercihini.” Leonardo cevabının sonuna muzipçe bir kız göz kırpış ekledi.
“Ama.. ama ben sanıyordum ki…”
Anastasia hala kendini iş gezisine yardımcı olmak üzere gelen bir eleman olarak sanıyordu.
Onun dışında herkes bu gezinin iş gezisi olmadığının farkındaydı. Carol bile hissetmişti fakat tercihini söylememekten yana kullanmıştı.
Leonardo şaşkın bakışlarını gizleyemediği Anastasia ya yaklaştı. Genç kızın nazik ellerini avuçlarına aldı.
“Her şey… senin için.”
Leonardo yüzünü Anastasia ya yaklaştırdı. Genç kız nefesini tutup gözlerini yumdu. Leonardo bu manzara karşısında sessizce güldü ve alnına küçük bir öpücük bıraktı.
Bu öpücüğün adresinin dudakları sanan Anastasia derin bir nefes aldı.
Leonardo ona yaklaştığında ayakları yerden kesiliyor, nefes aldığını hissetmiyordu. Kalbini titreten adama çevirdi gözlerini zorlukla da olsa.
“Artık gidelim mi?”
Olur anlamında başına salladı Anastasia. Şimdi yutkunurken bile zorlanıyordu hızlanan kalp atışlarının altında.
Leonardo kiralamış olduğu jeepin bagajını açtı ve Anastasia nın yanında duran bavulları yerleştirdi. Bagajı kapattıktan sonra Anastasia nın kapısını açtı ve binene kadar bekledi. Genç kız koltuğa oturduğunda sağ tarafında duran kemeri aldı. Anastasia nın üzerinde geçirerek kilide taktı.
“Ben kendim halledebilirdim.”
“Ben zevkle hallettim.”
Anastasia nın kapısını kapattıktan sonra direksiyona geçti. Anahtarı kontağa takmadan önce genç kıza baktı.
“Hala benimle olduğuna inanamıyorum.”
“Aslında bende burada olduğuma inanamıyorum.”
“Sanırım buna alışsak iyi olacak. Çünkü bundan sonra seni yanımdan ayırmayacağım.”
“Çok şakasınız Bay Leonardo.”
“Şiiişşşt” dedikten sonra işaret parmağını Anastasia nın dudaklarına götürdü.
“Kaç kere söylemem gerekli. Sadece Leonardo tamam mı?”
Anastasia dudaklarına uzanan parmakları eliyle geriye çekti. Ve cesaretini toplayarak döndü.
“Tamam Leo.. nardo.”
&
“Hector en az benim kadar akıllısın.”
“Bu ne hoş bir iltifat.”
“Stratejilerini seviyorum. Ve bu konuda hem fikir olursak ikimizde karlı çıkarız.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anastasia (Tr)
RomanceDün gece yarım bıraktığı işi tamamladı. Yavaşça dudaklarını ona yaklaştırmasını beklemeden genç kızın ensesinden tutarak kendine çekti ve tek harekette onu kendine hapsetti. Yumuşak dudakları kendi dudaklarında kaybolurken Anastasia da Leonardo da k...