Çağan uzun süren bir yaz tatilinin ardından eve geldi. Penceresinin önündeki ıhlamur ağacının kokusunu içine çekmeyi özlemişti. Pencereyi açtı derin derin soluklandı ve yatağına uzandı. Anne ve babasını kardeşi Can'ı bir hayli özlemişti.
Bir de aklından çıkaramadığı Aybüke vardı tabii, Aybüke; Çağan 'ın kız arkadaşı, yanındayken özlediği, rüyaların da dahi beraber olduğu sevdiği.Eve döndüğü ilk akşam Aybüke ile buluştular, hasret giderdiler.
Çağan ; orta halli bir ailenin en büyük oğlu, liseden sonra okumamış babasının yanında restorant da çalışan biri, kardeşi Can ise ailenin Üniversite okutmaya çalıştığı küçük oğludur.Can; okurken her türlü tehlikeli işe girmiş, dönemin hap satan sentai mafyasının içinde torbacılık yaparak kendince para kazanmanın derdine düşmüştür. Çağan bir gün Can'ın çantasını karıştırırken sattığı haplardan bulur uyuşturucu olduğunu anlar ve kardeşiyle tek kaldığı bir zaman olayı anlatır. Bağırışırlar, kavga ederler, Çağan bu işi bırakması için üstüne gider tehdit eder kardeşini uyarır. Buna rağmen kardeşi Çağan 'ı dinlemez.
Dönemin uyuşturucuya karşı savaş ilan eden herkes tarafından sevilen sayılan büyük gözüyle bakılan Serdar Eker, son zamanlarda okullar da ve sokaklar da gençlerin sentetik uyuşturucuya çok fazla yönelmesiyle bu işe el koyarak maddeleri satan sattıran kim olursa olsun cezasını keseceğini açıklamıştır.
Çok geçmeden Serdar Eker'in adamları Can'ı iş üstünde yakalamış yaka paça tutup diğer torbacılarla beraber götürmüşlerdir. Çağan 2 gündür kardeşinden haber alamamıştır, ailesi perişan içinde kalmış Karakol'a kayıp ilanı vermişlerdir.
Evde ki gazetenin ön sayfasında Serdar Eker' in açıklamasına rastlayan Çağan beyninden vurulmuşa döner. Hemen kaldığı malikanenin adresini öğrenir ve yola düşer.
Kapıya vardığın da korumaları Çağan 'ın etrafını sararlar. Çağan derdini bir çırpıda söyleyi verir, içeri haber gider ve içeri kabul edilir..Serdar Eker' in karşısına çıkar, kardeşini sorar. Adam umursamaz bir tavırla getirin şu o..... Çocuklarını diye emreder. Gelenlerin arasında Can ' da vardır. Çağan, Can' a doğru koşar eliyle yüzünden tutarak kendine çeker sarılır sarmalar. Serdar Eker'e dönerek kardeşini bırakmasını ister, adam hangisi kardeşin şu mu? Diyerek yakaladığı çocuklardan birini vurur, çocuk oracıkta can verir, Serdar bey Can 'ı bırakır bırakmasına ama bırakma şartı olarak istediği saatte Çağan' ın tekrar yanına gelmesini istediğini söyler.
İşte hikaye tam olarak bu bölümden sonra başlar. Arkadaşlar ilk hikayem, ilk deneyimim yorumlarınız eleştirileriniz benim için altın değerinde unutmayın... 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz
Short StoryKendi yolunu bulmak isteyen birinin hayatın gerçekleri ve aşk arasinda kalması...