Άρης:" Γεια σας παιδιά!"
Δανάη:" Γεια."
Εμείς μείναμε έκπληκτοι και ειδικά η Δάφνη που είχε χάσει τη φωνή της.
Εμείς:" Γεια σας "
Δάφνη pov
Αποκλείεται δε γίνεται , δε γίνεται να είναι μαζί αυτοί οι δύο δε θα το αντέξω.Εγω είχα άλλα σχέδια για απόψε και έρχεται αυτη να μου τα καταστρέψει.Αν είναι αυτό που νομίζω τοτε θα πέσει πολύ γέλιο.
Νεφέλη:"Πως και έτσι εσείς οι δύο;"
Ναταλία:" Δε πιστεύω να τα έχετε και εσείς γιατί σαν πολλά ζευγάρια μαζεύτηκαμε" λέει η Ναταλία και με κοιτάει.Με το βλέμμα συννενοηθηκαμε ήταν σαν να πούμε ηρέμησε να δούμε τι παίζει και μετά βλέπουμε.
Άρης:" Σιγά σιγά μία μία, όχι όχι δε τα έχουμε απλά επειδή κάναμε μαζί μια εργασία για το σχολείο, τελειώσαμε και της πρότεινα να έρθει μαζί, αυτό μόνο" λέει και με κοιταει, γιατί με κοιταει, κατάλαβε ότι ζήλεψα, ρεζίλι έγινα.
Δανάη:" Αν ενοχλώ φεύγω έχω και καλύτερα μέρη να πάω."
Ιόλη:" Ε αν είναι έτσι μη σε κρατάμε στο καλό."
Γελάμε όλοι και η αγαπητή προς όλους μας Δανάη φαίνεται να κοκκινίζει λίγο.
Δάφνη:" Λοιπόν παιδιά, μιας και πλέον μαζευτηκαμε ολοι και δεν περιμένουμε κανέναν άλλον εγώ λέω να χορέψουμε λιγάκι και να αφήσουμε τους καυγάδες ούτως ή άλλως για αυτό ήρθαμε."
Νεφέλη:" Εγώ συμφωνώ απόλυτα" λέει και ξεκινάει πρώτη το χορό μιας που είναι και χορεύτρια.Ακολουθω και γω και σιγά σιγά όλοι.ο Αχιλλέας χόρευε στην αρχή με την άλλη αλλά μετά τη πάρκαρε σε έναν που είχε καταλάβει πως την κοίταζε και βρήκε ευκαιρία να χωρέσει με την Ιόλη,η οποία μόνο τούμπες δένει κάνε από τη χαρά της.Ο Δημήτρης πλησίασε τη Ναταλία, η οποία όμως δε του έδινε σημασία μέχρι που και αυτός πήγε σε μια άλλη και χόρευε. Τοτε τον κοίταξε με ένα βλέμμα που έβγαζε φωτιές και έτσι αυτός ξανά πήγε σε αυτήν και χόρεψαν τελικά μαζί. Η Μυρτώ όπως πάντα κοπανιοταν στη μέση της πίστας σαν ηλίθιο χαχαχα ,χαϊδευτικά τη λέμε έτσι.Και ο Άρης καθόταν μόνος του στην άκρη μέχρι που με είδε να μιλάω με κάποιον και με πλησίασε τόσο γρήγορα που ούτε κατάλαβα πότε ήρθε και με τράβηξε λέγοντας μου πως ήθελε να μου πει κάτι.Τι δε ξέρω.
Άρης:" Δάφνη......
Δάφνη:" Πες μου γρήγορα γιατί χόρευα"
Άρης:" Να ήθελα να σου πω......Λοιπόν από εδώ να σας γνωρίσω
Την Έλλη
Την Δανάη
Τον ΑχιλλέαΤον Δημήτρη
Και τον Άρη
ESTÁS LEYENDO
Φταίει η ηλικία ;
Novela JuvenilΗ Νεφέλη μια κοπέλα ερωτευμένη με το δάσκαλο του χορού της από τα 14 της έως και τώρα που έχει γίνει 19, άλλαξε αποτομα. Άραγε έφταιγαν τα 8 χρόνια διαφοράς που είχαν ή ήταν και άλλοι παράγοντες που για αυτόν ήταν αδιάφορη μέχρι τη στιγμή που κατάλα...