הסיפור הראשון הוא סיפור של כותבת שלא הכרתי לפני הוואטפד, ולמען האמת המשתמש הזה נפתח רק כדי לקרוא את הסיפור הזה ולהצביע עליו.
כריכה:
תקציר:
חומת שיער וקטלנית, עיניה קריסטל וידיה הרס.. מיום ליום הפכה מנערה שקטה ותחמנית למפלצת יפיפייה, דורסת והורסת כל דבר ואדם המאט את קצבה. כששפכה את החומצה על דריידן היא רק חשפה שיניה. אך העניין הוא... כריסטיאן מעולם לא פגעה במודע באף אחד מאלו, לא השמידה או קרעה פיסת נייר ביודעין שעושה זאת. עיוורת לחלוטין למעשיה בכל פעם, כריסטיאן רק התעוררה למציאות חדשה יותר בשתי דקות מהמוכרת לה, ונאלצה לגלות שהלך הדברים כנגדה. בתמימותה היא יודעת- לא היא האשמה. אולי זה הוא?
תקציר כללי:
הסיפור סובב סביב תופעה בדיונית, אבל קורה בסביבה מציאותית לגמרי עם דמויות רגילות לחלוטין. כריסטיאן אליס וואיט היא נערה רגילה שמתאוששת מתאונת דרכים שעברה יחד עם סבתה שנהרגה במקום. מאותו היום היא חיה לבד ונעזרת בחבריה.
הסיפור מתחיל כמה חודשים אחרי התאונה, כריס מפתחת קשרים חדשים אבל במקביל חווה תופעות מוזרות. התופעות שחווה קשורות לנושא הסיפור שמתואר ברקע בהתחלה.
כתיבה:
הסיפור כתוב ברמה גבוהה מאוד. בלי שגיאות כתיב. התיאורים מדהימים ומדויקים מאוד, אחד הצדדים שהופכים את הסיפור הזה לכל כך מיוחד הוא הכתיבה עצמה והתיאורים. הסיפור כתוב מנקודת מבט חיצונית.
אחד הדברים המדהימים ביותר לדעתי הוא המסתורין בסיפור- הקורא יודע יותר מהדמויות, והמספר יודע יותר מהקורא.
אז מה דעתי?
עד היום קראתי בוואטפד ובהמון אתרים אחרים ללא משתמש, מי שמכיר אותי יודע שאני חרשנית ספרים ויש לי נסיון. ללא ספק זה אחד הסיפורים הטובים ביותר שקראתי, כולל הספרים.בהחלט סיפור מרתק מאוד ומושך, בכל פרק המחשבות שלי עפות עם ההמשך ואני תמיד מדמיינת מה יקרה הלאה, אבל הכותבת ממציאה לזה המשך אפילו טוב יותר ממה שאני מסוגלת להעלות בדעתי.
סיפור מרתק, מושך, מסקרן, עצוב, מותח ומאוד מרגש. מי שלא מנסה- מפסידה בגדול.
הכותבת:
18YoursTruly
YOU ARE READING
המלצות וביקורות סיפורים
Randomכאן תוכלו למצוא המלצות ו\ביקורות לסיפורים. ההמלצות הן לפי טעם אישי שלי ומקווה שתמצאו אותן שימושיות עבורכן!