Benimsin

17 0 0
                                    

Şapşal şapşal yüzüne bakıyordum.O ise korkutucu-yakışıklı-bi şekilde gülümsüyodu.

"Evet benim kızımsın.Aslında beni tanımana gerek yok yeterince şey duydun.Ve bu giydiğin elbisenin cezasını çekmelisin".

Üstüme doğru geliyodu bende geri geri gidiyodum bi anda beni itti ve soğuk havuzu boyladım.Hahaha evet beni havuza atmıştı.Ceza dediği bu mu yani haha.Şu anda ağlanacak halime gülüyorum iyice sıyırdım.Hızla

su yüzüne çıktım.O ise bana gülüyodu.

"N-na-napı-yosun?"diyebildim çok soğuktu.

"İyiyim sen napıyosun"Ahaha bide espiri yapıyo manyak.

"Sadece cezanı verdim.Neyse sana iyi yüzmeler.Ha bu arada hava soğuk fazla durma üşütürsün."

Kahkaha atarak uzaklaştı.Manyak yaa.Hızla kenara yüzdüm.Üstümden şarıl şarıl su akıyodu.Neyseki çantamı kenara koymuştum.Hemen telefonumu aldım ve Elif'e mesaj attım.Hele şükür gelebildi.

"Kızım ne bu hal!"diye bütün bahçeyi inletti.

"Ya anlatıcam ama hemen eve gidelim."kafasını salladı arabaya bindik ve evin yolunu tuttuk.

***********

Ohh!Bu Elif işini biliyo.Elimde sıcak çikolatam Elif'e herşeyi anlatıyorum.Her dakka yüz ifadesi değişiyordu.

"İnanamıyorum.Kızım evden falan çıkmıyosun onun sana zarar vermesini izleyemem"dedi üzgün bi ifadeyle.Kafamı olumlu yönde salladım.

"Ben yatıyorum iyi geceler."dedim.

Kafasını salladı.Biliyorum kesin beni düşünmeye başladı.Aman kesin o çocuk içmişti.Öyle mal mal şeyler söyledi.Neyse güzel!kafamı bu işlere yoramam.Hemen kendimi yatağa attım ve derin bi uykuya daldım.

*****

Yine aynı kabusla uyandım.Benim pencerem açık değildi ki.Koltuğa baktığımda onu gördüm uyuyodu.Korkmuştum odama nasıl bu kadar kolay girmişti.Yanına gittiğimde masum-yakışıklı-bi şekilde uyuyodu.Aslında uyandırmayı düşündüm ama bunu yapamadım nedense.Hemen dolaptan pike alıp üstüne örttüm.Sonra yavaşça yatağıma geçtim ve kendimi uykunun kollarına bırkatı.

Yanağımda bişeyler hissediyodum.Yavaşça gözlerimi açtım ve karşımda Ateş'i gördüm.Sıçrayarak yataktan kalktım.

"Senin ne işin var burda"dedim.Sırıtarak.

"Ne işim olcak akşam buraya gelmiştim uyuya kalmışım ve benim kızım üstüme pike örtmüş"dedi.Ahh!nasıl utandım nasıl utandım yaa resmen yerin dibine girdim.

"Ben seni uyandırıcaktım ııı sonra bi anda işte öylesine örttüm."diye saçmalyarak daha beter hale getirdim.

Karşımda 'ben de yedim 'bakışı attı.

Aslında çok yakışıklı biri Ateş.Siyah uzun saçları kahverengi gözleri ve kaslarıyla insanı etkileyecek cinstendi.

"Sana son bi kez daha söylüyorum Minsu.Sen.sadece.benimsin"Son cümleti tane tane söyledi.Bakalım neler yaşayacağız?

Merhaba hikayeye yorum ve vote istiyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜMİTSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin