1. Rész

43 2 0
                                    

Mint minden diák év végén boldogan hagyja el a borzalmas iskolát, gyalog vagy a 10 milliós kocsikból kifigyelő ribancok bámulásznak az ablakon lenézve az embereket . Én Sophia Mitchel az autós osztaghoz tartozom , amnyi különbséggel , hogy én nem szeretek mások felett uralkodni. De rátérve az életem vágányára. Kezdjük is a családommal akik milliárdosok és mindent próbálnak nekem teljesíteni mégha nem is kérek semmit se. A gazdagságukat nem használom ki csak vagyok ahogy vagyok. Csak egy Iphone 7 S-em van annál több nem is kell. Most nézzük a személyiségem amiről van mesélni valóm! Nagyon vissza húzódó vagyok és nem bízom meg az emberekben azóta amióta a legjobb barátnőm elárult! El is mesélem. Régen volt egy pasim akit igazán szerettem. És volt a legjobb barátnőm. Én hülye nem vettem észre , hogy Sindy (a volt LB-M) fülig bele volt zúgva. És egyszer azt a hírt tudtam meg a suliból , hogy Lefeküdtek!! Ami meg is történt. Azóta Sindy egy hisztis kurva  lett!!  És ezért vagyok ilyen.
JELEN
A kocsiban ülve bámulászom a szabadon szálló madarakat és a szerelmes párokat akik a járdán selfieznek és csókolóznak. Felfordul a gyomrom😒
Anyám mint ügyvéd folyamatosan a telefonján lóg és be sem áll a szája. Apám szintén.
Így nincs velem nagyon foglalkozva.
Mikor megérkeztünk kiugrottam a kocsiból és már ha lehet mondani akkor a "palotánk" ajtaján beléptem. Megcsapott az a friss otthoni szokásos illat. Most végre egy jó ideig csak  ezt fogom érezni! Vagy is csak azt hittem.

Sziasztok!! Itt lenne az első rész!!💜😊 Remélem Tetszik!! Nemyokára jön a kövi!!😉

Miért Hagytad??Where stories live. Discover now