Anladım bir kez daha insanların hayallerinizi umurasamadığını sizin başarılı olabileceğinizi inanmamaları gibi sizi hayallerinize ulaşamamanız yolunda en büyük engellerdendir.
Babam, Annem ve arkadaşlarım bunun boş bir hayal olduğunu söylediler. Ama ben her engele göğüs germeye hazırdım.
Genellikle boş vakitlerimi arkadaşlarımla futbol oynayarak geçiriyordum. Çok hoşuma gidiyor harika eğleniyordum. Sinirlendiğimde sinirimi sadece ve sadece futbolda atıyordum. Çok sinirliysem, topa olağan kuvvetimle vuruyordum. Hiç sinirim yok ise güzel plase ve ayak üstü vuruşlarla kendimi değerlendiriyordum.
En azından yanımda arkadaşlarım vardı. Benim futbolu yalnız oynamamdan kurtaran arkadaşlarım. Kimisi beni kötü yöne çekmeye çalışsada herzaman sporun yanındayım her daim futbolun. Adım Kuzey Soyadım Han. Bende her genç gibi okula gidiyorum.
Okulun sessiz sakin delikanlı bir öğrencisiyim. Hiç kabadayı ortamlarına takılmam. Mazlumun yanındayım her daim. Önümde haksızlığa uğrayan bir insan oldumu yardım etmeden yapamıyorum. Herzaman bir sözüm vardır; “Yapmayıp pişman olmaktansa yapıp pişman olurum.” Bu söz her zaman ana ilham vermiştir. Yakın arkadaşım yok ben tek tabacamıdır nedir ondanım. O kadar süre yalnız kaldımki , artık arkadaş istemiyorum. Hayat hikayem sıradan. Bir babam abim ve annem var. Onlarla çok mutluyum bir tek hayallerime ulaşamayacağımı düşünmeleri canımı sıkıyor, abim hariç. O da ben yaşlarındayken bu hayallere kapılmıştı çok istiyordu açıkçası şimdide istemiyor değil. O çok denedi ama profesyonel futbolcu olamadı. Ama ben başaramadım kardeşim başarsın gibi bakıyor bana fotbol konusunda. Abim arkamda olsa yeter artar zaten. Her türlü ihtiyacımı o karşılıyor. Sıra kendimi tanıtayım;
1.80 boyunda, esmer, dalgalı saçlı, kahverengi gözlü lise 3 öğrencisiyim.
Bir de gamzelerim var inanın ne işe yaradığını bile bilmiyorum.
Yataktan kalkmam gerçekten çok zaman alıyor bu yüzden alarmı 6:30 kuruyorum. Sabahleyin uyanan herkez gibi bende bir o kadar uykuya hasret ve sarhoş gibi oluyorum. El yüz yıkayıp kahvaltı ettikten sonra kendime geliyorum.
Hayatta iki sorunum var
1 = Hiçbir kulüpte oynayamama
2= Sigara
Evet sigara kariyerimi olumsuz etkileyen şeylerden biri. Sigarayı bırakabilsem herşey yoluna girecek diye umuyorum ama önce bir kulübe yazılmam gerek bunun içinde yaz sezonunu bekliyorum.
Okula gitmek için hazırlandım. Çantama iki defter sallayıp V yakalı T-shirt ve dar paçalı siyan nıke eşofmanımı sallayıp okulun yolunu tuttum. Okula her zaman koşarak gidiyorum bunu kendime sabah sporu olarak değerlendiriyorum ve her boş vaktimde’de bu gibi vücuduma etkili olabilecek faktörleri hayatıma sokuyorum. Okula geldiğimde bütün öğrenciler sırada müdürü dinliyorlardı. Sessiz sessiz kendi sırama geçmeye çalışırken tarih hocası beni eliyle durdu ve ağzından o sinir bozucu kelimeler birer birer döküldü.
-Niye geç kalıyorsun her sababunu yapıyorsun dün birdaha yaparsan seni disipline veririm demedimmi bla bla bla bla…
Tam laflarını bitirmeden Beden Eğtimi hocası çıktı geldi. Ve
-Onu ben yolladım hocam okul takımı turnuvaları için sırtında ağırlıkla her sabah koşturuyoruyorum.
Bana doğru dönerek “ ee kaç tur koştun okulun etrafında bakayım” bu cümlenin sonunada güzel bir imada göz kırptı.
“15 Tur attım hocam sonra bir baktım öğrenciler sırada hemen buraya geldim” ve sonuna ek olarak derin derin nefes alıp verdim zaten koşmuştum otamatik olarak vardı dahada hızlandırdım.
Tarih hocası tarih dersinde iyi olduğum için beni seviyordu sadece sorumsuz olmama kızıyordu bir gülücük attı ve olaydan yırttım sonra Beden hocasına dönüp sessizce teşekkür ettikten sonra “sırama geçebilirmiyim hocam” dedim olumlu yönde kafa sallıyarak seri adımlarla sırama geçtim.
Ders Kimya çok sıkıcı en arkada yalnız yalnız oturmak daha da sıkıcı olsa da rahat rahat uyku uyuyabilmem için mükemmel bir ortam. Direk beden dersinin gelmesini ve bugünkü stresimi çıkartmak istiyordum.
Sıraya girdik hoca yoklama aldıktan sonra kızları voleybol oynamaları için yan sahaya gönderdi sadece erkekler kalmıştık beni yanına alarak sessizce kulağama eğildi ve “Hadi koçum okul takımının kaptanı olmak istiyorsan dünkü ve diğer dünlerdeki performansını bugünde sergilemeni istiyorum.” Biraz sırıttım bu olaya ama sadece futbol oynayarak eğlenmek istiyordum. Düşüncesi bile beni mutlu etmeye yetiyor.
Hoca takımları ayarladıktan sonra maçı başlattı. Oda futbolu o kadar seviyordu ki kızlarla ilgilenmiyor bizim maçımızın hakemliğini yapıyordu.
Ali sınıfın iyi oynayanlardan biri santra yapar yapmaz topu bana verdi ve kendisi rakip ceza sahasına doğru koşmaya başladı. Topu aldığımda sğıma soluma baktım bizden boş biri görünmüyordu soğuk kanlılıkla topu rakip sahaya sürüdüm. Rakip bana doğru pres yapmaya başlayınca ayağımın altıyla topu sürtürerek apucundan harika bir çalım attım. Yandakinler askerlik gitti diye gülerek hafif yüksek sesle çalım attığımçocuğa sesleniyorlardı. Oyuna konsantre olsamda istemsizce tebessüm ederek topu süremeye devam ettim kafamı kaldırdığımda Ali ceza sahası içinedoğru sokuldu rakip bana doğru koşmaya başladı ayağımdan topu aşarak sağ kanada doğru hızlı bir depar attım kfamı kaldırıp Ali’nin son kez yerine bakarak orta açtım Ali düzgün bi kafa vurarak topu kalye gönderdi. Hoca bizi alkışlaayarak çok güzel Kuzey adrese teslim bir orta bravo Ali diye bağırdı. Maç bitmişti baya bir farkla biz kazanmıştık. Okulda bitmişti çantamı sırtlayıp evin yolunu yavaş tempo koşarak tutmaya başladım. Tek düşüncem eve gidip duş alıp Wattpad daki Gökyüzü Günlükleri kitabını kahve içerek okumaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayalim
Teen FictionFutbolu Seven Bu Kitaba Bİ Göz Atsın.. Amatör Yazarın Ellerinden Yaşanacak Bir Hikaye. "BENİM HAYALİM"