Chtěla jsem na chvilku zapomenout a tento večer se musel tak pokazit.
Proč jsem to vůbec řekla? Možná jsem byla jenom naštvaná že tam byl s jinou potom co mi vykládal ty sladký slova u mě doma.
Vždyť já kvůli němu stratila Luka. Kluka který o mě měl fakt zájem a který si se mnou nikdy nehrál.
" Rose" chytne mě Harry za loket a zastaví mě v pohybu.
Nechci s něm mluvit! Ne dneska.
" Co chceš Harry? Myslím že už si mi toho řekl dost" otočím se na něho. Proč zrovna já se do něho musela zamilovat.
" Ty víš Rose že jsem to tak nemyslel" podívá se na mě těmi jeho zelenýma očima .
" Poslední dobou všechno co říkáš tak nemyslíš vážně že? Harry ale ty slova dokáží člověku ublížit. " řeknu v klidu a chci odejít. Dnes už toho bylo na mě moc.
Chytne mě opět za loket a prudce otočí k sobě.
" Neodcháj znovu ode mně ! Víš že jsem to řekl ze vzteku!" drží mě pevně a nechce mě pustit.
" A jak ti mám věřit když potom co si mi vykládal ty slova u mě doma se tady po pár hodinách objevíš s jinou" řeknu slova který mě bolí. On mi ubližuje a vůbec si to neuvědomuje.
" Rose věř že jsem tohle nechtěl " To je jediné co mi Harry dokáže říct.
" Já kvůli tobě ztratila osobu která mi byla blízká. Kdyby si aspoň ty slova myslel vážně. " řeknu a nejraději bych už odešla.
" Oh tak ty mi vyčítáš nějakou holku a přesto se dozvím že si spala s Hemmingsem! To ti přijde normální my tady něco vyčítat? " řekne ostrým hlasem Harry a konečně mě pustí s jeho pevného stisku.
" Harry ale mezi námi je už dlouho konec ! Nech mě žít a v klidu aniž bych musela pořád něco řešit " řekla jsem klidným hlasem. Vím že tyhle slova v hlouby duše nemyslím vážně ale v ten moment si to neuvědomuji.
Otáčím se k němu zády a pomalu odcházím. Když mě zastaví jeho hlas.
" Vážně si s ním spala?" tahle otázka mě donutí zastavit. V jeho hlase je možná naděje že to není pravda. Ale chci vůbec Harrymu říct pravdu?
" Znáš mě už dlouho aby si věděl jestli bych toho byla schopná " odpovím a pro tentokrát odcházím rychlou chůzi. Chci mít klid a dnes už vážně nechci nic řešit.
****
Šílený zvuk zvonku mě donutí otevřít oči. Kouknu se na hodiny a zjistím že jsem spala tak dvě hodiny.Vezmu si mikinu a jdu zjistit kdo má drzost mi tu zvonit ve čtyři ráno.
" Harry?" zeptám se překvapeně. Vždyť je opilý! Sotva stojí na nohách a dívá se na mě těmi jeho zelenýma očima .
" Spala si s ním? " řekne slabým hlasem a přistoupí blíž ke mě.
" Ne Harry nespala. Nejsem taková a ty mě znas. Víš že sex bez lásky není pro mě " odpovím a bolí mě pohled na něho.
" On ale říká něco jiného. Řekl mi to jak si vzdychala jeho jméno, svijela se nahá pod jeho tělem " řekne slabým hlasem a já si mohu všimnout jeho slz které stekaji po jeho tváři.
Než stihnu cokoliv říct tak Harry pokračuje dál.
" Proč si mi to udělala Rose? Sakra v čem je lepší než já! " posledni větu úplně zakrici a přirazí mě ke zdi.
" Harry" dotknu se jeho tváře ale on mírně uhne " Nic pro mě neznamená. Nikdy bych s ním nespala jelikož pořád patřím tobě i kdyz si to neuvědomuji. Miluji tě a věř že se snaží jen nás rozhadat aby mohl být na tvým místě " pohladim ho po tváři a doufám že se uklidní.
" Řekla si že patříš jenom mě myslíš to vážně? " v jeho hlase je naděje ale i strach.
" Ano Harry vždy jsem patřila jenom tobě. Ostatní kluci mě nezajímají " dám mu menší pusu na tvář a mu se tam objeví dolicek když zvedne rty do menšího úsměvu.
" Miluji tě Rose ! A tak strašně mě mrzí že ti tolik ubližuji " opře si hlavu o moje čelo a dívá se na mě tyma smutnymi oči.
Vím že dělám chybu ale moje srdce patří jenom jemu. Lehce přitisknu svoje rty na ty jeho a doufám že prohloubí náš polibek.