Bölüm (1)

312 2 2
                                    

Arkadaşlar merhaba ilk kitabım yalnış yazabilirim. Acemiligime verin olur mu?

Annemin Büşra diye seslenmesiyle sabah olduğunu anladım. Kalk artık diyordu gözlerimi açtım ama uykum vardı daha sonra aklıma işe gitmem gerektiği gelince hızlıca kalkıp banyoya girdim ve sonra hazırlandım. Normal günlük sade seyler giymişitim. Bu arada ben Büşra 4 kişilik bir aileyiz Annem,babam, kız kardeşim ve ben. Kardeşim lise son sınıfa gidiyordu. Babam da çalışıyordu bende kafede çalışıyordum. Müşterilere kahve çay falan veriyordum baya yoğun çalışıyordum çünkü baya kişi geliyordu.
Evden çıktım ve iş yerime yürüyerek gittim işimi yoğun olmasına rağmen seviyordum. En yakın arkadaşım Gülsüm ile beraber çalışıyorduk. Liseden beri beraberdik o benim en yakın arkadaşım. İş yerime geldigim de Gülsüm daha gelmemişti her zamanki gibi benden sonra gelirdi.
Ve sonunda geldi...
-Büşraaaaa ben geldimm
Yine enerjik sesiyle güne bomba gibi başlamıştı. Bu huyuna bayılıyordum bana da enerji veriyordu.
-Hoşgeldin kuzum, yine benden sonra geldin bi kere de benden önce gelsen dişimi kıracam dedim sırıtarak.
-Yok senin önce gelmen daha iyi dedi dalga geçerek.Biraz daha konuştuktan sonra işe başladık müşteriler de gelmeye başlamıştı.
Sonunda eve gitme vakti gelmişti ve toplanıp eve gitmek için çıkmıştık.Gülsüm ile yürüyerek evlerimize gitmiştik. Eve geldigimde kendimi zar zor yatağıma attım ve uyuyakalmışım ne kadar yorulduysam hemen uyumuşum kalktığımda saat 20:12 di. Ve banyoya girdim çıktıktan sonra da baya yorgunluğumu atmıştım üstümü giydim ve babamın yanına salona geldigim de annemle oturuyorlardı biraz oturup konuştuk. Annem yine imalı imalı baktı ama ben görmemezlikten geldim. Annemle hiç anlaşamazdık bundan sonra da böyle gider zaten ama babamla çok iyi anlaşırdım. O benim birtanem. Mutfağa gittim ve birşeyler yedikten sonra odama geçip yattım.

Arkadaşlar umarım begenirsiniz😊

Anlaşmalı EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin