O myšlenkách

143 2 0
                                    

~Jelikož je to do školy a ještě jsem to neodevzdala, protože jsem to vymyslela ve škole a doma jsem to dodělala, tak bych byla ráda za váš názor či nějaké rady, jak to vylepšit. Nebo jestli tam mám někde nějakou chybu prosím opravte mě v komentářích. Předem vám moc děkuji :)))) 




Chtěla bych, aby mohli lidé číst mé myšlenky?? V určitých situacích by to spoustě lidem vyhovovalo, ale taky ne. Co by jste si vybrali vy? Chtěli by jste, aby vám lidé mohli číst myšlenky? 
 
V některých situacích by to mohlo být fajn, ale nechtěla bych to. Je to jako by lidé už nemohli o ničem přemýšlet. Všichni by věděli, na co ten člověk myslí. Už by nebylo potřeba ani mluvit. Jen by si lidé mohli četli myšlenky a už by řeč byla k ničemu. Bylo by všude ticho. Kromě pár lidí, kteří by chtěli být středem pozornosti. Nechtěla bych, aby mi mohli číst lidé myšlenky. Jsou často pomíchané a někdy i zbytečně přemýšlím nad věcmi, které stejně nikam nevedou. Určitě nejsem jediná a tak by tady mohl být chaos. Je pravda, že občas by každý člověk chtěl, aby mu lidé mohli číst myšlenky a naopak. Je spoustu věcí, které člověk neumí slovně vyjádřit, ale přitom na to stále myslí. Právě proto by čtení myšlenek bylo fajn, ale jen v některých situacích. Například: Kdyby si lidé mohli číst myšlenky, mohli by poznat, i jak se ten člověk cítí, jestli je šťastný nebo toho člověka něco trápí. Věděli by jste třeba, co si o vás lidé myslí, ale oni by věděli, co si vy myslíte o nich. Občas se to hodí je to pravda, víte, jaký ten člověk je a jestli vás nevodí za nos. Takhle by lidi věděli o sobě i ostatních víc věcí. Třeba jestli ho daná věc zajímá nebo ho nudí.  Ale svět by byl takový pomíchaný a byl by tu chaos. 
 
Takže z toho všeho plyne, že je lepší, když si lidé myšlenky nečtou. Je to tak lepší. Jen málokdy se stane, že někdo uhádne, to co si myslíš. Já bych nechtěla, aby mi někdo četl myšlenky. Jsem ráda tak, jak to je.



~Tak, co?? Je tam nějaká chyba?? Napiš, co si o tom myslíš ty ( i chyby, co tam mám) do komentářů, budu moc ráda. ^.^
(Moc ráda fotím oblohu, takže jsem tu dala jednu ze svojich fotografií :D )
Mějte se!! :) 

Úvaha do školyKde žijí příběhy. Začni objevovat