Noteczka od autorki na dole ^^
Reakcja na to że piszesz Daddykink o nich...
Dla wszystkich:
Chyba samiutki diabeł podkusił chłopaka, by podczas gdy ty robiłaś sobie herbatę w kuchni, podejść do twojego komputera. Wiedział że od czasu do czasu piszesz coś na laptopie. Robiłaś to i dziś. Ciekawość wzięła górę i przeczytał nowo pisany przez ciebie rozdział.
⚫Rap Monster
- Wtedy podszedł do mnie wolnym krokiem i.....- przerwał bo doznał szoku - Co ta dziewczyna ma w głowie -mruknął i wrócił do studia byś nie zorientowała się że czytał cokolwiek. Był rozbawiony lecz również ciut zszokowany.
⚫ Suga
- I ona mówi że jest dziewicą - mruknął, wracając na miejsce. Nie pokazał tego ale był zainteresowany tym iż piszesz coś takiego a nadal boisz się zrobić to z nim.
⚫ J-Hope
- Chyba muszę poradzić się egzorcysty - mruknął sam do siebie.
⚫ V
- Zlękłem się - zaśmiał się cicho pod nosem - a co jak mnie zmolestuje?
⚫ Jimin
- Skoro jest dziewicą to skąd ona wie takie rzeczy? - Jiminie zaczął tworzyć różne teorie.
⚫ Jungkook
Nawet mu się podobało dopóki nie doszedł do sceny erotycznej.
⚫ Jin
- Oj niunia, musimy poważnie porozmawiać.
Czekaj! No przeczytaj plz
Tak więc, wróciłam z wycieczki, która udała się nawet bardzo. Poznań to cudowne miasto. Zabytki, oryginalne zdobienia budynków i ahhh wymieniałabym jeszcze więcej. Postanowiłam że wybiorę liceum właśnie tam, pragnę też tam zamieszkać *^* Ale nie o tym!
Wiem że reakcje były słabe ale bardzo chciałam coś dla was napisać a o tej porze moje oczka są bardzo senne, przepraszam.
Postanowiłam też że na 10 tys. wyświetleń napiszę specjał. Pierwszy raz lub jakaś tym podobna akcja. Chodzą słuchy że niektóre ARMY to lubię ale nie wiem, napiszcie mi co o tym myślicie.
Dlaczego 10 tys?
Bo nie umiem pisać takich rzeczy ;-; a tak to bym zaczęła teraz i wrzuciła na te 10 tys.
No dobrze.
Dzięki za przeczytanie <3
CZYTASZ
BTS - Reakcje - Zodiaki - Preferencje
Random✨Wejdź do świata gdzie zobaczysz jak by to było gdybyś spędzała dnie ze swoim UB'em, jak wyglądałyby wasze kłótnie, oraz wiele innych życiowych sytuacji. ✨Lub przekonaj się którego z chłopaków poznałabyś jako pierwszego według swojego znaku zodiak...