Bölüm (6)

105 1 0
                                    

Inşallah begeniyosunuz ☺

  Dans ediyorduk biz! Çok tuhaf olmustum. Ama hosuma da gitmiyordu ona baktigim da ayni şekilde kaşları çatık etrafa bakiyordu yüzüme bile bakmıyordu. Zorba işte. Dansımız da bitmişti. Ben çok yorulmustum. Sonunda düğün de bitmişti ben odaya çıkıp üstümü deistirip gelinligi yatagin üstüne koymuştum ve mehmet odaya gelmisti.
- Kaldır gelinliği ordan! diye bağırmışti ben çok sasirmistim.
-Sana diyorum diyerek tekrar bagirdi.
Bende gelinliği alıp leyla ablaya götürmüştüm. Biraz konusmustuk ölen annesinin olduğu icin kaldirmami istemisti. Simdi anliyodum neden öyle bi tepki verdiğini ve tekrar odaya geldigimde mehmet tekli koltukta oturuyodu bende oturdum ayağa kalkti ve önüme defter ile kalem verdi daha doğrusu insan gibi vermedi attı resmen
-Ne yapıcam bunlarla?
- benim neleri sevip sevmediğimi yazip ezberliyeceksin.
Yaz dedi basladim yazmaya cok uzundu hangi birini ezberliyecektim. Icimden zorba, öküz diye saydiriyodum. Yüzüne soyleyemedim tabi.
-Odadan çıkmak yok. Ben gidiyorum simdi.
Gitmisti zorba ne demek odadan çıkmak yok ya sinir oluyodum. O sıradaleyla ablanön tatli kızı gelmisti bana yenge demisti ben yine tuhaf olmustum.
-yenge hadi aşagiya inelim.
-Canım ben şimdi gelemem.
-Yenge lütfen deyince kıramadim ve asagiya indik oturdui zeynep anne, leyla abla ve kocasi vardı oturuyoduk mehmet zorbası geldi
- bende seni ariyodum hadi çıkalım dedi c
Ve cikmistik odaya gelince
-odadan çıkma demedim mi
- pelin ısrar edince çıkmak zorunda kaldim .
Ve bana sadece bakıyodu biraz sinirlenmisti. Bana bu evliligin anlasma oldugunu caktirmamamiz gerekiyo o yüzden odanadan cikmak yok dışarıya asla demisti. Icimden yine zorba diye sövmüstüm.
Akşam olmuştu ve ben yatakta o da koltukta yatıyodu. Onunla ayni yatak hayatta olmazdı. Sağa sola dönüp durmustum. Mehmete baktım çoktan uyumustu bile bende sonunda uyumustum.

😊😊

Anlaşmalı EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin