Feriha este o tânără frumoasă care trăiește într-un cartier de bogătași, dar ea provine dintr-o familie săracă. Tatăl ei este administratorul (portarul) unui bloc de apartamente de lux al cărui manageriat le oferă un mic spațiu de locuit în acel imobil. Mama fetei - rol jucat de Vahide Godrum - își ajută soțul lucrând ca femeie de serviciu în acel bloc. Feriha locuiește împreună cu părinții săi și cu frații ei și își ajută uneori părinții la treabă cărând gunoiul sau măturând scara blocului.
Ea este singura speranță a familiei și când este acceptată la o universitate particulară cu o bursă, atrage atenția tuturor studenților foarte sociabili asupra ei. Acolo îi face pe toți să creadă că ea face parte dintr-o familie bogată, pentru că din exterior pare a fi înstărită: poartă haine dăruite de vecinii ei bogați, locuiește într-un bloc luxos și într-un cartier rezidențial de lux. La un moment dat tatăl ei vine pe la facultate să o caute, și pe moment Feriha minte către colegi în legătură cu identitatea acestuia. Lor le spune că tatăl ei a trimis pe cineva din echipa de întreținere ca să-i dea ceva de acasă.
Apoi, de la această minciună pornesc alte minciuni și Feriha țese în jurul ei o poveste total neadevărată și opusă realității în care trăiește de fapt. Pe holurile facultății se întâlnește cu Emir, playboy-ul zilei, de care se îndrăgostește la prima vedere și cu care intră într-o relație, dar ea nu-i dezvăluie iubitului său adevărul.
Emir și Feriha sunt făcuți unul pentru celălalt, dar totuși aparțin la două lumi foarte diferite. Cum va reacționa Emir când va afla adevărul despre Feriha? Ce va crede despre iubita sa știind că a fost mințit? Cum va evolua iubirea lor când toate ițele minciunilor se vor fi dezlegat?