- Sana bir görev vereceğim. Paris'te bir terör örgütü var. Yakında ünlü tabloları çalacak ve ardından eyfel kulesini patlatacaklar.
- Peki ben ne yapacağım ?
-Sen onları sabote edeceksin.
Bu zorlu bir görevdi.Gerçi beni seçmeleri doğaldı. Şuan en deneyimli dedektif ve gizli ajan bendim. Patronum irice bir göbeği olan, pala bıyık bırakmış ki bu ona hiç yakismiyor bebek suratinda bir palabiyik her neyse ne giyerse giysin pantolon askisi takan bir insan. İyi biri ancak hiç beklenmediik bir anda çok iğrenc sakalar yapiyor. Patronum telefonundaki sekreter arama düğmesine bastı ve gelsin dedi. Hemen ardindan bana dönüp bu çok zor bir görev ve bir ortaga ihtiyacin olacak dedi. Gercekten ihtiyacim olabilirdi. Ve kapi acildi. Gozlerime inanamiyorum. Bu kadar guzel bir vucut, boylesine uzun saclar ( aslinda saci acik değildi ama topuzu cok buyuktu ). Bu kiz cok guzel diye icimden gecirdim. Bir anda tesekkur ederim sesiyle irkildim. Nasıl yani ben bunlari disimdan mi soyledim. Hemen adini sordum bu olayi unutturmaliydim ve en iyi yontem konuyu degistirmekti.
- Adim Yağmur. Ben hem bir ajan hem de kriptoloji uzmaniyim.
- Ben de Oğuzhan bir dedektifim.
- Harika iki Türk rahat anlaşiriz.
Patronun odasindan ciktik ve en guzel salyangoz yapan " Le Suliongoze" ye gittik
Arkadaslar bu ilk hikayem yorumlariniz cok değerli umarım beğenmissinizdir. Bu hikayede gecen kurumlar gercek degildir. Hepsi sallamasyondur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatırladın mı ?
PertualanganParis ask kenti guzel bir kadin yakisikli bir erkek ve bir teror orgutu gizemi ne olabilir ki. Derken kafaya alinan bir darbe. HERSEYİ UNUTABİLİRSİN AMA ASKİ ASLA !!!