(Min synsvinkel)
*finalen i x factor*
"Vinderen er.....". Jeg sad og bed negle af spænding. Hvorfor skulle de også altid trække spændingen så længe. Drengene stod oppe på scenen og var mega spændte det kunne man se. "Vinderen af x factor er....One Direction" råbte hun. Drengene hoppede af glæde. De gav alle sammen Simon et kram og efter det var der gruppe kram. "Drenge drenge drenge kom lige her hen" smilede værten. Drengene gik hen til hende. De stod med et kæmpe smil. Simon stod også og smilede. "Niall hvordan har du det lige nu?". "Jamen jeg er da vildt glad". "Zayn hvad skal der så ske med One Direction nu?". "Vi har tænkte os at fortsætte som et bandt". "Harry du noget at sige?". "Jamen jeg er sikker på at jeg taler på vores alles vejene når jeg siger at vi meget gerne vil takke alle dem der har stem på os, vores fans, Simon her og vores familier som har støttet os". Publikum klappede og skreg. "Drenge hvad siger i så til at synge for os engang mere?". "Selvfølgelig" smilede de. "Okay giv en kæmpe hånd til Vindrene One Direction for anden gang i aften" råbte værten. Musikken begyndte at spille drengene begyndte at synge. Jeg tog et billede og skulle lige til at lægge det på Twitter da jeg se alle de dårelige kommentar fra directioner. Jeg bryd sammen og skulle lige til at løbe væk da jeg så hvor meget det distraheret Harry. Jeg ville ikke ødelægge deres show så jeg blev stående selv om tårnene strømmede ned af mine kinder.
(Harry's synsvinkel)
*efter showet*
Det først jeg gjorde efter showet var at finde D/N. Jeg kunne se der var noget galt men jeg viste ikke hvad det var. Jeg tog hende med ud. "Skat hvad er der?". Hun viste mig sin Twitter.
-Harry fortjener bedre end dig din so.
-Hold dig fra Harry du dør.
-Du skal aldrig aldrig mere såre min mand din kælling.
-Du er grim Harry kan score langt bedre end dig taber.
"Hey Hey skat du skal ikke høre på dem. Du er smuk og hvis der er nogen her der fortjener bedre her så er det dig min engel". Jeg satte er tot af hendes hår bag hendes øre, tørrede en tåre væk fra hendes kind og kyssede hende. Hun puttede sig ind til mig og jeg aede hende i håret. Efter lidt tid stoppede jeg og gik på Twitter hvor jeg skrev:
Jeg synes ikke det er okay i giver D/N hate hun har intet gjordt og I såre både mig og hende. Jeg elsker hende og hun er en engel. Hun er smuk og en faktastisk pige så lad være med hate på hende. Elsker dig min skat.
Jeg viste D/N det. Hun blev mega glad og kyssede og krammede mig. "Kom vi skal lige noget". "Hvor skal vi hen?". "Det er en overraskelse" smilede jeg.
Jeg tog hende i hånden og gik ned mod stranden.
CZYTASZ
Kærester eller fjender?
FanfictionToeren af "en sommer der ændre alt". Hvad mon der sker når D/N's far dukker op? Og hvad sker der når Jason og Kate dukker op igen? Hvad sker der den nat D/N og Niall mødes alene?