(Poznámka obludy: V okolí městečka Butte skutečně docházelo k rozsáhlému dolování především mědi, a v důsledku toho i k několika sesuvům a důlním neštěstím /např. Granite Mountain Fire/. Opuštěné doly v té oblasti jsou, nezaručuju však, že v místech, kam jsem je umístila.)
***
VE TVÉ NEJTEMNĚJŠÍ HODINĚ
And in your darkest hour
In your darkest nights
Whatever life will do
I am here for you***
Ostrá vůně borového jehličí, praženého sluncem. Vzduch se tetelil vedrem; jasné nebe, bezvětří, cikády a komáři se předháněli, kdo poledni poskytne otravnější zvukový doprovod.
Po kamenitém svahu hory nad městečkem Butte se škrábal vzhůru osamělý muž.
Nevypadal jako nadšenec do turistiky. Rozhodně postrádal všechny vymoženosti novodobých přírodních typů, jako jsou pohorky a podkolenky v kombinaci s kapsáčovými kraťasy, termoprádlo, krosna s tisícem a jednou kapsou, stan, který se dá sbalit do jedné z oněch kapes, nemluvě o potítkách, trekingové holi a dalších vychytávkách.
V ruce držel telefon, na němž se snažil vyhledat trasu. Na tvářích mu rašilo pár dní staré strniště - a to mělo daleko do módního plnovousu. Na sobě měl obyčejné tričko, džíny, u pasu pistoli a přes rameno tašku a flanelovou košili.
Jako by právě vystoupil z auta.
Což přesně udělal, i když už asi před hodinou.
A začínal toho vážně litovat.
Zaplácl komára, který se chystal uspořádat pijatiku uprostřed jeho čela. Ošklivě zaklel.
Celá tahle akce působila od začátku tak beznadějně, až to bylo směšné. Nemluvě o šanci na úspěch, mizivé jako výhled na to, že mu ti zatracení komáři dají aspoň na chvíli pokoj.
Jenže Dean Winchester dávno překročil hranici obyčejného zoufalství někam do temnějších vod, zavánějících šílenstvím.
Necelý týden. Právě tolik stačilo, aby dal šanci naprosto očividnému hoaxu.
Na vrcholu hory Haystack u městečka Butte v Montaně žije svatý muž, poustevník, který má cosi jako horkou linku na samotného Boha.
Dean v běžném rozpoložení by se nad oním článkem nanejvýš ušklíbl. Nestál ani za to, aby nad ním utrousil nějaký ten vtípek.
Dean, převálcovaný těžkým truckem s nápisem ZTRÁTA na poznávací značce, tenhle Dean o tom začal vážně přemýšlet.
A nakonec, zatímco Sam věnoval veškerou energii snaze „zkrotit" věc, již zarputile nazýval Jack a odmítal ji raději zkusit zlikvidovat, Dean už napůl v deliriu vyrazil hledat Boha.
A teď jsem tady.
V zatracený horký, bodavý, kousavý a smradlavý přírodě.
Pokusil se na telefonu ještě jednou načíst satelitní mapu v naději, že si třeba všimne přístřešku, chajdy, čehokoli, co by mu mohlo udat směr. Adresa „vrcholek hory Haystack, Butte, Montana" byla víc než nekonkrétní.
Zatracený poustevníci!
Zatracenej Chuck!
Fajn, mám v úmyslu řvát na Boha, takže by to asi ani nemělo bejt lehký, ale...
ČTEŠ
Ve tvé nejtemnější hodině (Supernatural fanfiction)
FanfictionKdyž zachraňujete svět, musíte počítat se ztrátami. Jenže čeho je moc, toho je příliš. S některými ztrátami se nedá smířit. A on nikdy neuměl sedět, plakat a truchlit. Je zvyklý konat. I když to vypadá, že neexistuje NIC, co by mohl udělat. J...