Spolu

232 23 8
                                    

Byl jsi mé všechno.
Láska mého života.
Můj svět.
Mé světlo na konci tunelu.
Má záchrana v nesnázích.
Má podpora.
Můj osobní trenér.
Můj kritik.
Můj přítel.
Můj princ.
Byl jsi?

Ne. Stále jsi.

Kráčíme spolu pomalu k oltáři za doprovodu tiché muziky. Moji i tvoji rodiče pláčí. Proč? Měli by se usmívat. Dnes je náš velký den.
Vzpomínám si na tvůj překvapený výraz plný lásky, když jsem tě požádal o ruku. Na to, jak jsi mi skočil kolem krku a rozplakal se štěstím. Všechny naše společné okamžiky se mi vybavují v paměti. Vzpomínám si, jak jsme celé večery proseděli u filmů ve hřejivém obětí. Na tvé ladné pohyby, když jsme šli tancovat. Na tvůj sametový hlas, když jsme šli na karaoke. Na seznámení s tvými rodiči. Dost se divili, když jsi mě jim představil. Chápal jsem je. A teď tu sedí, dívají se na nás uplakanýma očima, ale přitom vypadají tak šťastně a spokojeně.
Miluji tě. Ještě nikdy jsem nemiloval nikoho tolik, jako tebe. Miluji tvůj úsměv, tvoje oči, tvá sametová ústa, tvé silné ruce, tvé úžasné tělo, tvou roztomilou výšku, tvé všechno.
A od dnešního dne budeme svoji. Mé srdce každou chvíli vyskočí z hrudi. Cítím to.
"Park JinYoungu, berete si zde přítomného Im JaeBuma za svého právoplatného manžela?" "Ano." odpovídám jistě. "Im JaeBume, berete si i vy zde přítomného Park JinYounga?" Díváš se na mě a já jen tiše čekám na tvou odpověď. "Ano." odpovíš s úsměvem. "Nyní si dejte svůj první manželský polibek." Nakloním se k tobě a spojím své rty s těmi tvými. Ozve se potlesk. Bouřlivý, doplněný šťastnými výkřiky našich přátel. Teď jsme již svoji. Spolu. Im JaeBume děkuji ti, že jsi se mnou. Že jsme spolu. Že jsi láska mého života.

-----------------------------------------------------------
Ehm......Why? Why not.
Tahle povídka je za odměnu mojí milovaný sestřulince za maturitu. PikachuMaan for U luv.
Doufám, že se one shot líbil.

#Ramyon

Together ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat