În sfârșit regatul e al meu. Oricat a încercat sora mea să mă țină departe de conducerea tărâmului Esckavur, n-a putut să-mi oprească nepoata prostuță ce mi-a redat libertatea. Cum am ajuns să stăpânesc lumea zeilor?Am timp de povești! Am tot timpul din lume!
101 î. Hr. Esckavur
Într-o seară, Zeul Dominik s-a încurcat cu cea mai frumoasă zeiță din tărâm, Artemis.
Au trecut 10 ani, iar iubirea ce și-o purtau era de invidiat. Dominik a decis că așteptarea a luat sfârșit, doreau să se căsătorească imediat. A fost cea mai mare nuntă din tărâm, sau cel puțin așa se zvonea. În seara nunți, când cei doi petreceau alături de familie, rude și supuși o vrăjitoare i-a spus zeiței Artemis că va avea trei copii. Unul dintre ei va conduce regatul, altul va deține puterea supremă având menirea de a menține echilibrul, iar ultimul va aduce haosul pe care ei l-au ținut până acum departe de regat. Mânios peste măsură Dominik a exilat vrăjitoarea.La numai 9 luni, zeița Artemis a născut trei copii frumoși precum roua de dimineață culeasă de pe petala unui trandafir.
Un băiat și două fete. Băiatul a fost numit Zeus, prima fată care era descendenta Soarele i s-a pus numele Solaris,iar ultimul copil, cea de-a doua fiica cunoscută și ca descedenta magiei negre a fost numită Matrix.
Tatăl lui Dominik i-a avertizat că nimic bun nu are să se întâmple în regat cât timp Matrix se află în el.
Artemis a refuzat să-și ucidă fiica promițându-i socrului ei că o va ajuta să-și controleze puterile.Însă nu a fost să fie. Cei trei au crescut, iar prezicerile vrăjitoarei se adeverau. Zeus a preluat conducerea regatului, Solaris a fost aleasă pentru menținerea echilibrului, iar Matrix provoca durere și suferință la fiecare pas.
Solaris la vârsta de 20 de ani și-a părăsit familia ducându-se pe Pământ și învățând totul despre ei, ba chiar îndrăgostindu-se de un muritor.
Zeus la fel ca sora lui mai mare, Solaris s-a îndrăgostit de o zeiță. Nu după mult timp ei s-au căsătorit.
Matrix,însă,oriunde se ducea era întâmpinată de jigniri, lovită adeseori cu roșii, în tărâmul lor aruncarea roșiilor într-o persoană fiind o mare umilință,ba chiar o jigneau spunându-i "bastard" , "fiica diavolului", "cățea", "nebună", "haotică" , și multe alte cuvinte pe care ea nu le mai tolera. Dorea să fie venerată și respectată la fel ca fratele ei , Zeus.
Aceasta a dat foc pădurii fermecate vrând ca mai apoi să își ucidă familia, dar Solaris, fiind o clarvăzătoare, a prezis asta așa că s-a întors la timp pentru a opri dezastrul.
I-a cruțat viața, dar a întemnițat-o într-un loc ce nu îi permitea folosirea magiei pe o insulă departe de regatul Esckavur, undeva unde nu ar fi putut să facă rău nici măcar unei muște mititele ce trecea pe-acolo.2000 d.Hr. Esckavur
Atena, soția lui Zeus,a rămas însărcinată cu două gemene.
După 9 luni aceasta a născut două fete foarte frumoase, dar niciuna nu se asemăna cu cealaltă.Una avea părul bălai,cu ochii maronii și blânzi, pe când cealaltă avea părul negru ca abanosul și ochii negri ce exprimau răceală și viclenie.Fata cu privirea blândă a fost numită Artemis,după bunica sa, iar fata cu privirea rece a fost numită Kalla.
Artemis s-a dovedit a fi descedenta mătușii ei Solaris, reprezentând Soarele, pe când Kalla reprezenta Luna.
Când cele două și-au aflat puterile, teama lui Zeus și Atena a apărut fiindu-le frică să nu se întâmple același lucru ca incidentul de acum mii de ani.Dar teama lor a fost înlocuită încet, încet de bucurie când au observat că Kalla era doar închisă în ea și nu dădea semne că este o amenințare.
Dar greșeala lor cea mai mare a fost când au lăsat-o pe Kalla pe dinafară.O lăudau mereu pe Artemis, iar asta a făcut ca ura și viclenia Kallei să crească.La vârsta de 16 ani, Kalla și Artemis au fost alese să facă ritualul ce ar fi adus primăvara în tărâm.
Cele două s-au luat de mână și s-au așezat în cercul făcut de Atena."-Soare și lună...
-Uniți-vă să deschideți...
-Bobocul ce are să aducă..."
Kalla a avut o strângere de inimă,dar chipul lui Artemis și privirile calde aruncate asupra ei de Zeus și Atena a determinat-o să se răzbune.
"-Răceala și frigul ce va determina oamenii să înghete pe dinauntru,
Și va răpi toată bucuria ce primăvara nu are cum să o mai aducă!" spunând asta Kalla a scufundat tărâmul Esckavur în iarna geroasă.Și-a închis familia într-o bilă fermecată ce nu le permitea folosirea puterilor.
Era atât de fericită că acum ea conducea încât a uitat ce face un rege un adevărat rege...iubirea și căldura supușilor.
Erau supărați și revoltați căci primăvara a fost anulată, iar familia regală a fost închisă.
Le era frică că Kalla nu e destul de puternică cât să-i apere de toate relele.Aceasta a recurs la o metodă ce încălca legile nescrise ale Esckavurului. A rugat-o pe mătușa sa, Matrix să-i ofere mai multă putere pentru a-și impune autoritatea în regat.
Matrix i-a spus că puterea pe care i-o va oferi are un preț, trebuia să-i dăruiască sufletele familiei sale ca Matrix să-i închidă.Kalla nu găsise nimic care să-i displacă în ofertă așa că a acceptat propunerea ei.
Matrix a luat un ciob pe care l-a vrăjit, l-a strâns în pumn transformându-l în praf acesta făcându-și drum spre inima ei.Matrix a fost mai deșteaptă și mai vicleană decât Kalla vrăjind ciobul astfel încât ea să fie trimisă în corpul lui Kalla.
În prezent
Ei, uite asta e povestea cum eu m-am născut și am păcălit-o pe Kalla să mă elibereze eu dominând acum peste Esckavut. Nimic nu mă mai poate opri!
Ly.xx