Multimedia egoist, istediğini alan, kızları peşinden koşturan çocuğumuz Berk
***
Berk'in ağzından...
Her zamanki umursamazlığımla sınıfa girdim. Sınıfa girdiğimde Nida çoktan gelmiş uyuyordu.
Sırıtarak yanına oturdum. Dünden sonra onun hakkında öğrendiğim bir şey varsa, şu ana kadar birlikte olduğum bütün kızlardan farklı oluşuydu.
Ben daha önce hiçbir kıza karşı böyle çekildiğimi hatırlamıyordum. Normalde ön sevişme olmadan sertleşmeyen ben, Nida'yı görür görmez sertleşiyordum.
Ben ondan nasıl etkilendiysem onun da benden aynı şekilde etkilendiğini biliyordum. Ama zor bir kızdı. O da benim gibi önüne gelenle birlikte olmuyor, sadece onu gerçekten etkileyenlerle birlikte oluyordu.
Ben Berk Kaya hayatım boyunca hiçbir kız tarafından reddedilmemiştim. Bütün kızlar beni görür görmez dilleri tutulur, hatta benimle bir defa yatmak için yalvarırlardı.
Nida'yı o kızlar gibi olmadığı için istiyordum. Bir de onu görünce zonklama noktasına gelen aletim için.
"Ders başlayacak güzelim." diye fısıldadım kulağına.
Uyanmayınca 'iş başa düştü' diye düşünüp daha çok yaklaştım.
Dudaklarımla bebek tenine benzeyen boynunu istila ederken bir yandan da çıplak bacağını okşuyordum.
Nefesleri düzensizleşmeye başlayınca uyandığını anladım. Ama uyuyor numarası yapmaya devam ediyordu.
Hoşuna gittiğini biliyordum.
Dudaklarımla yetinmeyip dilimi işin içine kattığımda kasıldığını hissetmiştim. Ona bir sürpriz daha yapıp bacağındaki elimi kızlığına götürdüm.
İşte şimdi inlememek için dudağını ısırdığını biliyordum.
Bir anda kafasını kaldırıp benden uzaklaştığında kızarmış yüzünü görüp sırıttım.
Her zamanki asi kız Nida gitmiş, yerine sus pus olmuş Nida gelmişti. Ve bunu ona ben yapmıştım.
Yine de zor kızı oynamaya devam edip benden uzak durması beni çıldırtıyordu. Ama inat etmiştim, bu kız benim olacaktı.
Öğretmen sınıfa girdiğinde uyumaktan vazgeçip Nida'yı çıldırtma kararı almıştım. Bu bana nedensiz bir zevk veriyordu.
"Nida Özsoy. Dün seni göremedik. Bize kendini tanıtmak ister misin?" diye konuştu hoca.
Nida bıkkınlıkla ayağa kalktı.
"Adım Nida. Özel Taşer Lisesi'nden geldim." dedi ve oturdu.
"Bu kadar mı?" diye sordu hoca.
"Ne dememi bekliyorsunuz? TC kimlik numaramı falan mı vereyim?"
Bütün sınıf gülmemek için kendini zor tutarken hoca sinirle bağırdı.
"Bu ne terbiyesizlik! Çık sınıftan!"
Nida bir şey demeden sınıftan çıkınca sınıfta olmanın bir anlamı kalmadığı için ben de sınıftan çıktım.
"Nida! Bekle!" diye bağırıp ona yetiştim.
Göz devirip bana baktı. Biri şu kıza göz devirince çok seksi olduğunu söylemeliydi.
"N'oldu? Benden ayrı kalamıyor musun?" dedi sırıtarak.
Ah, bu kız sırıtınca çok seksi oluyordu. Dayanamayıp bileğinden tuttum temizlik odasına soktum.
Nida bir şey demeden şaşkınca bana bakarken onu duvarla arama aldım ve üzerine eğildim.
"Evet güzelim, senden ayrı kalmak çok zor." diye fısıldadım ve o anki hırsla dudağına yapıştım.
Hoyratça öpmeye başladığımda karşılık vermiyordu. Sinirle dudağını ısırdım. Şaşkınlığını üzerinden atıp bana karşılık vermeye başladı.
Dudakları... O kadar güzeldi ki. Saatlerce öpsem de doyamazmışım gibi.
Öpüşümü sertleştirdim ve ellerimi beline koyup onu daha çok kendime çektim. O da kollarını boynuma doladı ve öpüşmemiz çok daha ateşli bir hal aldı.
Dilimi diliyle buluşturunca ufacık bir inleme kaçtı ağzından. Bundan büyük bir zevk alıp dillerimizi dans ettirmeye başladık.
Belindeki ellerimi kalçasına indirip o güzel, şekilli kalçasını avuçladım ve sıktım.
Ah, siktir! Aletim pantolonumu yırtmak üzereydi!
Zilin o iğrenç sesi kulaklarımızda yankılanınca Nida beni ittirip uzaklaştı.
"Zil çaldı." deyip hızla temzlik odasından çıktı.
Bu kızın her yakınlaşmamızda yarım bırakmasından nefret ediyordum!
Zonklayan aletim hiç dinecek gibi durmuyordu. O yüzden hırsla odadan çıkıp sürtüklüğüyle bilinen kızlardan birini kolundan tutup yine temizlik odasına soktum.
"Beni tatmin et." deyip pantolonumu çıkardım.
Kız itiraz etmedi ve sırıtarak önümde diz çöktü. Önce aletimi avuçlayıp ileri geri hareket ettirmeye başladı.
"Kim seni bu hale getirdi çok merak ettim Berk."
"İşine devam et!" diye tısladım.
Kız aletimi ağzına aldı ve diliyle ustaca hareketler yapmaya başladı. Ama hala Nida'yı aklımdan çıkaramıyordum.
Kız ufaktan ısırmaya başlayınca seslice inledim. Bu şeyleri Nida'nın yaptığını hayal ettim. Nida'yı düşledim.
Son raddeye geldiğimde tek hamleyle kızı altıma aldım. Alelacele eteğini ve külotunu çıkarıp tek hamlede içine girdim.
Kız çığlık atarken acımasızca içinde gidip gelmeye devam ettim.
"Nida!"
Onun ismini haykırarak, sarsılarak boşaldım kızın içinde. Sanki altımdaki Nida'ymışçasına...
Kendime geldikten sonra kızın içinden çıkıp giyinmeye başladım.
"Demek... Şu yeni kız..." dedi kız nefes nefese.
"Seni ilgilendirmez." dedim ve pantolonumun fermuarını çekip odadan çıktım.
Nida'yı bu şekilde elde edemezdim. Durduk yere ona yaklaşarak değil. Onu kışkırtmam gerekiyordu.
Ve bunun için çok güzel planlarım vardı.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN +18
Teen Fiction"Hadi bir oyun oynayalım" dedi ve beni duvarla arasına aldı. "Nasıl bir oyun mesela?" dedim zorla. Bu kadar yakınımdayken nefes almak bile zor hale geliyordu. "Eğer seni tahrik edemezsem bana istediğin her şeyi yapabilirsin." deyince kocaman açıldı...