SWAG 2(final)

872 55 24
                                    

Selam.
Hatırlatma

#Sana bi şey olmucak Birtanem merak etme. Ah !hepsi benim suçum. Seni dinlemeliydim!" diyerek ambulansa taşıyor. Ambulansla hasteneye gidiyorsunuz. Seni hemen sedye ye alıp içeri götürüyorlar. Yoongi ise çaresizce kapıda bekliyor.#

Ne yapacağını ne edeceğini bilmeden, öylece bakıyor etrafına.

Seni dinlemeliydi. Ama sana zarar vermemek için çıkmıştı evden.

Aslında olaylar şöyleydi.

Flashback

Yoongi nin telefonuna bir mesaj geliyor. Mesajı açıp baktığında senin eski platonik olan çocuk ile biraz yakın fotoğrafların var. Yoongi buna başta inanmasa da dün okulda giydiğim kıyafetler var fotoğrafta.

Bir de çocuk seni aldatıyor filan diyince Yoongi sinirleniyor ve evine gelmeye karar veriyor. Hızlıca evine gidiyor ve olanlar oluyor....

**************şimdi****************

Hemşire Yoongi nin yanına gelip iyi olduğunu söylüyor. Yoongi de yanına geliyor.

Yüzün çok soluk ve çökmüş gözüküyor. Boş boş etrafa bakıyorsun yattığın yerden. Yoongi yi görünce olaylar bir bir aklına geliyor. Her bir kare canlanıyor beyninde. Ama ona kızamıyorsun. Haksız olsa bile sevdiğinin canı yanarsa dayanamaz insan.

Yoongi utana sıkıla pişman bi şekildeyanına geliyor. Ellerini o müthiş parmaklarının arasına alıyor. Onun sıcaklığını nefesini varlığını hissetmek sana çokk iyi geliyor.

Sonra :

(adın) ben.... gerçekten üzgünüm. O anki sinirle çıktım. Sana zarar vermemek için çıkmıştım ama... sana daha çok zarar verdim. Seni dinlemeliydim. Ama o fotoğrafları görünce beynim döndü. Kendimi kaybettim. Affet bu Yoongiciğini..." diyor.

Sen de o şeker kafaya dayanamayıp gülümsüyorsun. Yüzünü minik ellerinin arasına alıp :

"Affettim  bu sevimli Yoongiciği. Ay ben sana kıyamam kiiii" deyip Yoongi nin yanaklarını mıncıklamaya başlıyorsun. Bir tarafdan da gülüyorsun. Yoongi de sana katılıp gülüyor. Sınra sen ciddileşip:

"Yoongi ne fotoğrafı ? Anlat lütfen!" Diyorsun. Yoongi de ciddileşip boğazını temizliyor. Ve sana :

"Şimdi. Senin fotoğraflarını biri bana gönderdi. İlk başta inanmadım ama dünki kıyafetlerin vardı. Ve... bana okula gidiyorum demiştin. Ama bu resimleri görünce bir de bana o benim filan dedi. İyice şartellerim attı." Deyip telefonundaki fotoları gösteriyor.

İçinden "yani ben olsam ben de yanlış anlardım." diye geçiriyorsun ama o gün sakarlık günündü. Ve yolda kaldırıma takılıp düşerken seni tutmuştu. Yani yanlış anlaşılma olmuştu.
Yoongi ye:

" Tamam. Yanlış anlaşılma olasılığı yüksek. Ama beni dinlemeliydin Min kızgın Yoongi. Ben anlatayım. Şimdi yolda yürürken takıldım ve beni tuttu. Bu kadar. Zaten ben de hemen geri çekildim. " diyorsun.

Bu arada doktor gelip çıkabileceğinizi söylüyor. Hazırlanıp çıkıyorsunuz.

Yoongi seni kollarının arasına alıyor ve yürümeye başlıyorsunuz. Evet... ilk kavganızı da böylece atlatmış oluyorsunuz.

Hayat kısa. Birbirinizi kırmamaya özen göstermelisiz. Kırsak bile, özür  dilemeyi; kırılsak bile affetmeyi bilmeliyiz...

Kamu spotu gibi oldu. Bol nasihatlı bölüm. 😂

BTS İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin