ŞARKIYI BELİRTİLEN YERDE AÇALIM..
Hazer ile Farah şaşkınlıkla birbirlerine bakıyorlardı. Durumu nasıl toplayacaklarını bilmiyorlardı. Hazer , Asiyeye öfkeyle baktı.
-Ne dersin sen yenge
-Sen ne dediğimi anladın Hazer.
-Haddinemidir bu senin
Rüstem Ağa öfkeyle bağıran Hazeri kolundan tuttu.
-Yengendir o senin , saygılı ol
-Baba karımla arama kimsenin girmesine izin vermem bilesin. Hele ki böyle saçma bir konu yüzünden. Bu yengem bile olsa .
Farah odaya çık sen,bende geliyorum.Farah her ne kadar Hazeri olaylarla tek başına uğraşmak zorunda bırakmak istemesede dediğini yapıp yatak odalarına çıktı. Zümrüt Hanım olayın iç yüzünü anlamıştı bile. Ama konuyu dallanıp budaklandırmadan kapattı.
-Bey biz karışmayalım karı kocalar onlar. Boran sende al karını odanıza çıkın.
Boran ,Asiyeyi kolundan tutup yukarı çıkarttı. Karısının bu had bilmezliği bir gün onu da delirtecekti. Zümrüt Hanım yukarı çıkmak üzere olan oğlunu kolundan tutup sessizce konuştu.
-Ben senin ne yapmak istediğini anladım oğul lakin böyle olmaz. Asiye kontrolden çıkıp tüm Urfa'ya duyurmadan biran önce Farah'ı karın yap. Yap ki kimse ağzını açıp laf edemesin.
-Ben halledeceğim ana meraklanma sen.
Hazer odaya girdiğinde Farah camın önünde bekliyordu onu. Hazeri görür görmez yanına koştu.
-Ne oldu, halledebildin mi
-Bu iş böyle yürümüyor Farah.
-Benim yüzümden. Bugün annemle konuşurken duymuş beni belli ki.
-Bu aramızda kalacak demedik mi Farah. Şimdi ikimizde istemediğimiz bir şeyi yapmak zorundayız.
-Ben özür dilerim.
-Kendini hazırla yarın akşam evliliğimiz gerçek olacak. Bunu yapmak zorundayım.
Farah duyduğuna inanmak istemedi. Evet kalbini Hazere kaptırmıştı ama Hazer daha onu sevmezken istemeye istemeye ona dokunmasını kaldıramazdı.
-Hazer nasıl olacak bu.
-Bilmiyorum Farah. Tek bildiğim çaremiz yok.
Hazer son sözlerini söyleyip konağın terasına çıktı. Farahın kendini hazır hissetmesini beklemekten başka çaresi yoktu. Farah odada ki tüm camları açtı. Sanki nefes alamıyordu. Nasıl dayanacaktı tüm bu olanlara. Yarın akşam ona bir yabancı olan kocası ona dokunacak ikisi de daha önce hiç olmadığı kadar yakın olacaklardı.
Sakin olmaya çalışarak yatağına uzandı. Gözlerini kapattığında saat 02:00 yi geçiyordu Hazer odaya gelmemiş çalışma odasında sabahlamıştı. En sonunda uykuya teslim olan Farah yarının herkes iki içinde hayırlı olmasını diledi.
Sabah olduğunda yatağından kalkan Farah odasını toplayıp, üzerini giyindi. Kahvaltıya indi.Gözleri Hazeri aramıştı ama sofrada da yoktu. Asiyenin tehditkar bakışları altında kahvaltısını yaptı. Kahvaltıdan sonra kahve yapıp Zümrüt Hanımın yanına çıktı. Dün olanlar hakkında düşüncelerini öğrenmeliydi. Odanın kapısını tıklayıp içeri girdi.
-Zümrüt Anne
-Gel kızım
-Kahve yaptım ben size
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I BERDEL (Tamamlandı)
Ficțiune generală"Bazı anlar vardır zaman dışarda ,dünya dışarda. Sanki kendimizi dünyaya kapatmışız gibi. Sanki bütün kötü anılarım silinmiş sadece sen varmışsın gibi.." "Bir gün sana doğru yola çıktım hava karlıymış , buzluymuş. Yürümeye başladım. Sadece gelip san...