21:30
Джи Хо и Бюнг Джу бяха заели полагащите им се места в клуба, а именно средата на дансинга. Всяка вечер, без пропуск те бяха там. Вече всички ги знаеха като „Царете на купона", а всяко момиче, което не бе „сляпо" ги желаеше. Дори обвързаните.
Поредните разляти питиета, поредния поздрав за тях.
Показваха танцовите си умения и пленяваха подпийналите момичета, разтуптява сърцата им, ускоряваха пулса им.
Момичетата се бяха вкопчили в тях като пиявици и оставяха отпечатъци по голата им плът, до която се докопаха.
Едно русокосо момиче, което отблизо се забелязваше, че не е естествена блондонка наблюдаваше Кралете отстрани и бавно отпиваше от питието си.
- Ми Ра защо не показеш на тези, че сцената не е само тяхна?
- Защото Рейна аз не обичам да съм център на вниманието, като теб.
Тъмнокоската приятелка на Ми Ра отпи солидна глътка от коктейла си и тръгна към дансинга. Присламчи се към двете момчета и триото вдигна градусите в клуба.
Мира продължи да ги наблюдава докато триото не спря за почивка и се настаниха на масата й.
- Ми Ра изпускаш много. Тези двамата са страхотни.
Момчетата огледаха старателно русокоската и я наобиколиха.
- Ми Ра! Красиво име, като собственичката си.
Джи Хо се плъзгаше бавно по тънкия лед с комплиментите си, а Бюнг Джу без страх крачеше напред като плъзгаше ръчички по бедрата й.
- Кхъм. - Прокашля се Ми Ра и избута палавата ръчичка на Бюнг. - Прибери си я, ако си я искаш цяла.
- Аз и теб те искам цялата.
- Заслужи ме.
Директното предизвикателство подразни брюнета, но все пак се съгласи. Състезателния дух се пробуди в него.
- Танцуваш ли?
- Защо питаш...
- Бюнг Джу, а този от другата ти страна е Джи Хо. Е?
- Учителка по танци съм.
- Какви танци?
Ми Ра се приближи до ухото му и прошепна:
- Еротични танци.
- Ще ми покажеш ли?
- Ще ми партнираш ли? И двамата? На саме?
Момчетата се подсмихнаха и се заоглеждаха.
- Къде?
- Отзад във ВИП сепарето.
Ми Ра стана и тръгна натам, а момчетата като послушни кученца я последваха.
Виеше се като змия на пилона в такт на музиката, като бавно се отърваваше от дрехите си. Остана само по черното си сателено бельо в крайщата с малко дантела.
Момчетата я изпиваха с очи. Джи Хо се заоблизва, а Бюнг Джу вече сваляше своите дрехи. Ми Ра се отдръпна от пилона и се присъедини към тях.
- Да помогна?
- Ципа заяде.
- И има причина. Още малко и ще се скъса.
- Е вина имам ли?
- Никаква. Не си виновен, че имаш звяр в гащите, а аз с такава лекота го събудих.
Ми Ра се намести в скута на Бюнг, като отърка малкото си стегнато дупе в него и го накара да изстене. Русокосия я стисна за дупето, за да чуе и нейния стон, който не се забави.
В това време Джи Хо вече се бе отървал от дрехите си.
- Сега искам и аз да ти се насладя.
Придърпа я към себе си. Ми Ра се настани в краката му и огледа пениса на Джи Хо.
- Тук си имаме даже по-голямо зверче.
- А искаш ли това зверче да ти разпори малкото дупенце?
- Ще може ли?
Червенокоското не чака втора покана. Смъкна изрязаните й бикини и проникна в нея. И двамата изстенаха и Ми Ра заби глава във врата на момчето и засмука ключицата му.
Движеха се в умерено, до бавно темпо, което побъркваше момичето и я караше да лее стон след стон.
Бюнг прошепна нещо на приятеля си. Джи Хо излезе от нея веднага след това.
- Но защо?
Запротестира Ми Ра.
- За това.
И проникна рязко в нея, само че този път отпред. Малко след това усети натиск отзад и проникването на члена другото момче в дупето й.
И тримата извикаха силно от удоволствие.
Двете момчета едновременно се задвижиха в нея, като я изпълваха до край.
След минути момчетата се разляха в нея и Ми Ра ги последва. Стовари се изтощена на гърдите на Джи Хо, а Бюнг Джу до тях.
- Момчета трябва пак да повторим някой ден.
Русокосата госпожица стана от удобния скут на Джи Хо, облече се и преди да си тръгне им подаде едно малко картонче.
- Визитката ми. Ако ви потрябват уроци по еротични танци. Ще ви таксувам като специални клиенти.
YOU ARE READING
[Завършено] Урок по еротични танци
FanfictionЖанр: Хентай, Уаншот Главни герои: Xero, B-Joo (Topp Dogg), Mi Ra (OC) Поддържащи роли: Raina (OC)