Bir anda gelişen mutluluk

670 5 0
                                    

Merhaba ben 3 kuzenden biri olan Rose aslında kuzenlerimden en normali bendim ve bu çok çok sıkıcıydı. Normal biri olmak gerçekten berbat! Hayatınız tam anlamıyla bok gibi! Ta ki o güne kadar;

Her zamanki gibi boktan bir gündü. Gözlerimi hayata kusarak açmıştım. Okula gitmek zorundaydım. Okulu kim sever ki zaten? Ama 2.kuzenim olan Sara okulu seviyordu(Zaten onun bu huyundan nefret ederdim) Okula beraber gitmemiz için kapıma dikilmiş beni bekliyordu. Hemen giyinip aşağı indim. Sara beni bir köşeye çekip kulağıma fısıldadı ve ; ''Ben Sanırım Vampir Oldum'' dedi. O an şok oldum ve ''Neeeeeee??'' diyerek bir çığlık attım. ''Nasıl oldun peki ?'' Sara bana olan biten her şeyi anlattı. Erkek arkadaşı onu vampire dönüştürmüştü. Ben aslına bir bakıma sevinmiştim çünkü kuzenim beni de vampire dönüştürebilir ve hayatıma bir heyecan gelebilirdi. Yüzümdeki gülümsemeye engel olamamıştım. O anda 3. kuzenim olan Tom da yanımıza geldi. Sara,Tom'u vampire dönüştürdüğünü söyledi. Bir anda yüzümdeki mutluluk uçup gitti. Neden Sara ilk önce bana haber vermemişti?

Bir ses duydum.''Bana neler oldu? Hiçbir şey hatırlamıyorum'' dedim. Sara o anda hayatımı güzelleştiren şeyi söyledi. ''Artık sende vampirsin!'' Mutluluktan havalara uçtum. Beslenmem gerekiyordu. Kuzenim hastaneden çaldığı kan torbalarından birini bana verdi. Kan içmiştim bu tam anlamıyla mükemmeldi ! Hayatım o anda değişti. Artık her şeyden zevk alıyordum.

İşte beni sevindiren, mükemmel yapan şey Vampir olmamdı.

3 KUZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin