Reakcja na to że czytacie wspólnie fanfiction o was...
Dla wszystkich:
Pewnego razu na maila dostałaś list od fanki, w którym gorąco prosiła o przeczytanie jej fanfiction o tobie i twoim chłopaku. Uznałaś że to może być miła odskocznia od monotonności dzisiejszego dnia, dlatego zawołałaś chłopaka i zaczęliście czytać. Było to Daddykink.
⚫ Rap Monster
Byłaś w niemałym szoku, przez to co wasi fani mają w głowach. Spojrzałaś na Namjoona a ten tylko oblizał wargę.
- Ranyyy, Nam! Nie będę przez to mogła na ciebie patrzeć! wychodzę! - wyrzuciłaś ręce w powietrze i poszłaś do kuchni, zostawiając rozbawionego Namjoona, który nadal czytał opowiadanie.
⚫ Suga
Czytając opowiadanie robiłaś wielkie oczy, za to chłopak zaczął kompletnie inaczej na ciebie patrzeć.
- Przestań się tak na mnie gapić - upomniałaś Yoongi'ego, gdy po raz kolejny oblizał wargę - Chyba już nigdy nie spojrzę na ciebie tak samo - zaśmiałaś się - Tatusiu - mruknęłaś i po raz kolejny wybuchłaś śmiechem.
⚫J-Hope
Ty nie wiedziałaś co myśleć, zaś Hoseok dostał przypływu perwersyjnych myśli o tobie.
⚫ V
- Hmm, (y/n) a może by tak...- Taehyung zaczął gładzić cię po ramieniu.
- Ehh, wiesz że jeszcze nie jestem gotowa, prawda? (a/n: mhm, chyba ta książka nie jest gotowa. Pamiętajcie 10 tys. )
- Wiem kochanie - zabrał rękę i czytał dalej.
⚫ Jimin
- Pobawimy się kiedyś tak? - spytał nieśmiało ChimChim.
- Zastanowię się Chimie - dałaś mu buziaka w policzek, ale byłaś zawstydzona jego pytaniem.
⚫ Jungkook
Kiedy nie zrozumiał paru słów w opowiadaniu, poszedł do Namjoona a ten zaczął mu wszystko tłumaczyć. Teraz i on wstydzi się i boi swojego pierwszego razu z tobą.
⚫ Jin
Po przeczytaniu fanfiction dostał jakiegoś przypływu pewności siebie. Później cały dzień wodził za tobą wzrokiem.
Przepraszam że nudno i krótko ale sami wiecie. Weekend się kończy, a co za tym idzie? Szkoła.
Rozdziały będą pojawiały się w weekendy, mam nadzieję że nie macie mi tego za złe ;-;
CZYTASZ
BTS - Reakcje - Zodiaki - Preferencje
Diversos✨Wejdź do świata gdzie zobaczysz jak by to było gdybyś spędzała dnie ze swoim UB'em, jak wyglądałyby wasze kłótnie, oraz wiele innych życiowych sytuacji. ✨Lub przekonaj się którego z chłopaków poznałabyś jako pierwszego według swojego znaku zodiak...