Göz kapaklarım gözlerimi açmamam için ağırlaşırken büyük bir savaş verip gözlerimi açtım.
"Merhaba" dedi hiç tanımadığım biri bana bakarak gülümsüyordu. Ve gözlerinin mavi olduğu detayını unutmamam gerekir.
"Şükürler olsun iyisin" dedi hiç tanımadığım bir kız gözleri dolu dolu olmuş gülümseyerek bakıyordu bana.
En son ne olduğunu anlamak için zihnimi zorladığımda Rüzgar psikopatı tarafından dayak yediğim aklıma geldi. Yüzümü buruşturdum.
"Ben Poyraz"
"Bende Hande"
Dediklerine gülümseyip "Masal" dedim ve devam ettim."Durumum nedir? Korkutucu, iğrenç?" dedim. Şu an nasıl gözükdüğümü bilmeye ihtiyacım vardı. Az çok berbat olduğumun farkındaydım.
"İdare eder" diyen yanımdaki Hande'den sonra Poyraz elini bana uzatıp uzandığım yerden kaldırdı. Minnetle gülümsedikten sonra parmaklarımı patlak dudağıma götürdüm.
"Merak etme hâlâ seksisin" elimi kaldırıp omzuna geçirdim. Patlak dudağım sayesinde gülemiyordum ama o da zaten şakasına vurduğumu anlamış gülüyordu.
"O çocuğun derdi neydi de beni dövdü?"
Poyraz kaşlarını çattıktan sonra "ne yazık ki o hep öyle" dedi.
"Arkadaşın mı?" arkadaşa benzemiyorlardı ama arkadaş olma ihtimalleri de vardı tabi.
"Kardeşim" dediği zaman gözlerim kocaman açıldı. Poyraz, Rüzgarın abisiydi.
"Ciddisin?" diye sordum. Başıyla onaylayınca kaşlarımı çattım.
"O zaman neden beni kurtardın" tamam saçma bir soruydu ama onun abisiydi ve Rüzgarın arkasında durması gerekirken o karşısında durup beni kurtarmıştı."Hiçbir suçun yokken dayak yemene izin veremezdim diymi"
Haklıydı. Hiçbir suçum yokken beni dövmüştü. Duygusuz biri olduğu zaten gözlerinden belli oluyordu. Başımla onayladım."Peki ya şimdi ne olacak? Beni rahat bırakacak mı yoksa yine dayak mı yiyeceğim" her ne kadar beni dövmüş olsa da ondan korkmuyordum. Hatta karşıma çıktığı zaman hesap sormayı bile düşünüyordum. Eninde sonunda karşıma çıkacaktı, sonuçta aynı sınıftayfık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGARIN MASALI#Wattys2017
Подростковая литератураOkula yeni gelen herkesi ayrı ayrı testten geçiren bir Rüzgar ile Masal'ın hikayesi. "Başıma bela mısın sen yaa? Uzak dur benden, git" diye çirkefleştim. Son günlerde her şeyin üst üste gelmesi yetmezmiş gibi birde Rüzgar'ın yaptıkları sinir kat say...