Bu bölümü Nur_tosun a ithaf ediyorum.....
ÖNEMLİ LÜTFEN OKUUU....
Umarım beğenilir. Benin pek içime sinmedi açıkçası bölümü bir kaç kere silip yeniden yazdığım için ancak bugün yükleyebildim. Artık bir gün belirleyelim istiyorum. Hem sizde beklemezsiniz . Bende o tarihe yazmaya çalışırım. Yorum olarak bölüm günü yazarsanız sevinirim.
---------------------------"Sanırım siz.."
"Sanırım ne? söyleyecek misiniz artık."
"Hamilesiniz"
"Nee"
"Evet ama birde ultrasondan bakmakta fayda var. Kesin birşey değil. Nasıl fark etmediniz bu zamana kadar yani bulantı falan olmadı mı . Ayy ne güzel mutluluktan benim bile gözlerim doldu."
"Hayır olmadı "
"Demekki daha çok küçük 2- 3 haftalık tır o zaman"
"Olabilir"
"Şuan ultrasondan bakamam ama yarın mutlaka gelin . "
"Tamam ama kimse bilmesin şimdilik olur mu lütfen."
"Neden?"
"İlk önce eşimin benden duymasını istiyorum çünkü o yüzden. ilk o bilsin."
tabi sevinirse. Karısıyla tatilde ya malum bence sevinmeyecek. Belkide bir daha odama gelmeyeceği için sevinecektir..
"Tamam. Bu arada sana şu ilaçları yazıyorum bir iki güne iyileşirsin merak etme "
"Tamam teşekkür ederim" diyip odadan çıktım....
"Ne çıktı sonuçlardan yenge"
"Merak edilecek bişey yok üşütmüşüm bir kaç ilaç verdi o kadar"
"Tamam hadi eve gidelim."
Eve gittim ve güzelce ilaçları içip yattım. Sabah kalktığımda kendimi daha iyi hissediyordumm...
Kahvaltımı odamda yaptım. Keşke bu bebek biraz daha sonra olsaydı. Bu olanlardan sonra olması pek iyi olmadı. Ama oldu artık olan. Bari söyleyim de Yiğit le aram düzelsin.. Belki bu bebek bana şans getirir.Yiğit i aradım aradım ama açmadı.
Bende bir daha aramadımm..
Üzerimi değiştirip bahçeye indim. Yemyeşil bir bahçeydi. Çiçeklerin hepsi kurumuştu... Bahçedeki sandalyelerden birine oturdum. Temiz havayı içime doğru çektim...Bu havada kahvede mis gibi giderdi..
Neyse doktordan gelince artık. Baran havaalanından arabamı getirmişti . Hastaneye gittim..."Hoşgeldiniz Begüm hanım "
"Hoşbuldum Ebru hanım "
"Şöyle yatın bakalım testlerde hamile çıktı ama bakmakta fayda var"
Sedye ye benzer şeyin üzerine yattım. Karnımı açtım. O sıvı şeyi döktü ve karnımda aleti gezdirmeye başladı.
"Evet gerçekten hamilesiniz "
"Ne kadarlık peki"
"17 günlük "
"Peki teşekkür ederim. Dediğim gibi kimse bilmesin olur mu"
"Tamam merak etmeyin ama mutlaka tekrar gelin "
"Tamam"
Odadan çıktım ve evi aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMA (BİTTİ, DÜZENLENİYOR)
Teen FictionÖncelikle umarım beğenilir. Kesinlikle hiçbir kitaptan çalıntı veya alıntı yoktur. Tamamen kendi fikrim ve düşüncem. Okuduğum kitaplardan farklı olsun istedim. inşallah güzel olur. Şimdi den teşekkür ederim. .. Begüm ve Elvin arasında kalmış bir ad...