șapte

9 2 2
                                    

După ce ea a părăsit mașina el a plecat spre casa dar ajuns acolo nu a intrat, a continuat sa conducă pe străzile întunecate gândindu-se la întâlnirea avuta.
Știa ca se folosește de Emma doar ca sa își ia gândul de la Cassie, nu era prea corect pentru ca ea chiar îl plăcea. Au fost colegi pe toată durata liceului dar nu au avut prea multe discuții, au vorbit suficient de mult pentru a-și da seama ca îl place.
Emma era o fata drăguță cu parul șaten, picioare lungi și slabe, ochi albaștri și foarte buna la învățătură. Era o fata destul de timida și faptul ca era în preajma lui o făcea sa roșească mereu. L-a plăcut încă de la începutul scolii dar el nu a observat asta pana în ultimul an de liceu în perioada în care el avea deja o alta relație.
Chiar dacă erau diferiți el nu cauta o relație permanenta cu ea, era mulțumit ca a găsit pe cineva cu care sa iasă pentru a o uita pe Cassie.
În perioada scolii Kevin a fost un elev care nu a făcut probleme, cu note medii. Se chinuia sa învețe doar ca sa ia toate testele, chiar dacă putea sa învețe asa bine încât sa fie primul din clasa nu a vrut. Era leneș când venea vorba de școală, nu a vrut sa se chinuie prea mult.
Știa ca ceea ce face este foarte egoist dar se gândea ca toți au momente în care trebuie sa se gândească doar la ce e mai bine pentru fiecare, iar pentru el era bine sa se îndepărteze de ea, chiar dacă metoda lui este una rea la care nu s-ar fi gândit sa apeleze vreodată.
Se plimba prin oraș, se uita la fiecare persoana pe lângă care trecea cu mașina, într-un fel era agitat. Chiar dacă planul sau era unul destul de bun tot și-a amintit de ea de câteva ori.
O plăcea pe Emma doar cat sa iasă la întâlniri cu ea, o simpatiza. Și totuși mintea lui îl făcea sa se gândească la o alta persoana.
Fără sa își dea seama a intrat în parcarea unui club și s-a trezit la o masa cu o băutură în mana.
Singur la o masa de afara și cu o țigară în mana privea lumea agitata din cauza alcoolului.
A zărit o privire cunoscuta în toată mulțimea, era tipul cu care ea a venit în prima seara la el. A întors privirea îl alta parte și s-a prefăcut ca nu îl observa.

-E liber?

A dat din cap afirmativ privind cu atenție cum se așează. Nu se aștepta la asta. I-a oferit o țigară pe care a luat-o și a început sa o fumeze încet.

-Credeam ca ești cu ea.
-Poftim?
-Nu ești iubitul lui Cassie?
-Nu. Credeam ca tu ești ala.

Nu a mai spus nimic, a fumat din țigare mai departe și a privit în alta parte. Kevin era ușor confuz, în primul rand nu se aștepta ca el sa vina sa înceapă o conversație și în al doilea rand se întreba unde este ea dacă nu e cu el.

-Nu cred ca am avut ocazia. Sunt Derek.
-Kevin.

Au data mama scurt apoi s-au privit câteva secunde. Nu știa de ce a venit sa poarte o conversație cu el și de ce ar fi crezut ca el e iubitul lui Cassie.

-A plecat din oraș azi știai?
-A plecat? Unde?
-Nu știu. A plecat împreună cu o fata, probabil se va întoarce în câteva zile.

Vestea asta îl făcea sa se simtă ușurat ca nu mai avea sa o vadă, poate în aceste câteva zile, pe care și le va petrece cu Emma și nu o va întâlni, va reuși sa o uite. Nu a putut sa se bucure totuși de ceea ce a auzit pentru ca într-un fel își dorea sa o mai vadă.

-Nu vreau sa spun o tâmpenie dar cred ca a plecat la bunica ei.
- Pana la urma e strict treaba ei pe unde a plecat, asta o sa fac si eu, mi-a parut bine.

Apoi s-a ridicat de la masa fără să mai spuna si altceva apoi a mers acasa. Întins în pat un zâmbet i-a apărut pe față pentru ca se gândea că poate totul are sens si ca totul o sa functioneze asa cum si-a dorit. Cassie era plecată iar el avea o iubită chiar frumoasa și toate astea puse cap la cap il făceau sa zâmbească.

S-a trezit din cauza unor strigăte auzite din sufragerie si a sărit din pat ca sa meargă sa vada ce se întâmplă, ca sa o găsească pe micuța Aby in lacrimi în timp ce mama lor striga la ea. În momentul ala a luat-o în brațe fără să zică nimic si i-a aruncat o privire mamei sale care acum părea si mai nervoasă.

- In nici un caz nu te las sa o mai scoti pe Aby din ceea ce a facut, Kevin!
- Ce putea sa faca atât de grav încât să o faci sa plângă?
-Cățelul ala nenorocit mi-a spart bibeloul din Paris care a costat mai bine de 800€!
-Macar ala are gusturi ca si asa era urat ca naiba... Si nu e ca si cand Aby a spart intenționat peștele ala, bea un ceai si calmează-te.

Apoi a urcat scările cu sora lui inca in brate si a dus-o la ea în camera unde a ramas si el câteva momente ca sa o oprească din plâns. Dupa ce Aby a fost bine a plecat inapoi la sufragerie unde mama lui era inca acolo si aduna coburile sparte ale bibeloului in forma de pește acum spart.

- Nu pot sa cred ca ai fost in stare sa tipi in halul ala la ea!
- A promis că daca ii cumpăr un caine o sa aiba grija de el.
- E un nenorocit de pește!
- Pe care l-a spart pentru ca s-a jucat înăuntru, poti doar sa ma lasi sa curăț pe aici?
- Poti sa nu iti mai iesi din minți pentru orice chestie?

Apoi a facut ceea ce i s-a cerut si a plecat inapoi la el in camera.

************************
Scris pentru Utilozatorul_anonim
La fel cum este si toata aceasta continuare a cărții, pe care nu aveam de gand sa o mai scriu dar acum am pentru cine.

SimpluUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum