-Haide mama, spune-ne povestea ta și a tatei. Se plânge fiul meu
-Da mama, nu ne-ai povestit-o niciodată ! I se alătură fratele lui mai mic
-Dacă tatăl vostru își spune perspectivele și e de acord de ce nu?
-Tata..? Întreabă mezina familiei făcând ochii mari
-Pai...Sunt cam bătrân ... Și nepoțeii vor sa se joace... Zice al meu soț încercând sa scape
-Șiret bătrân ce ești! Spun chicotind
-Copii nu vreți sa mergeți în gradina sa va jucați impreuna ca verisorii cu cățeii ? Se baga nora mea scumpaCopii executa ce spune și unul câte unul părăsesc încăperea
-Îți mai amintești moşule? Spun batandu-mi joc de el
-Hahaha cine spunea. Mi-o întoarce el
-Heii! Spun cei trei la unison
HA ceilalți n-au tupeu sa se bage. Rad în mintea mea
-Cu toate înjurăturile va rog. Ne anunță fiul nostru cel mai mare Taylor.
-Ete fât! Se apără moșul meu Christian. Chiar vrei sa auzi ce-mi făcea doamna ma-ta?
-Da! Zice râzând cumnatul meu împreună cu toți 6.Am început sa rad și eu pentru ca mereu mi-a făcut plăcere sa zâmbesc , sa râd ,sa mă simt bine sa-mi trăiesc viața intr-un cuvânt .
-Cum, vrei sa-ti aduc aminte de toate înjurăturile primite ? Spun batandu-mi iar joc de el.
Privea în gol și zâmbea. Timpul si-a pus amprenta pe ochii lui ca marea, cei în care mă pierdeam mereu deși nu voiam asta de nici o culoare, pe parul lui negru , pe tot. Acum ochii îi are mai închiși, dar tot frumoși .-Dar meritai ce-ti făceam . Spune tot uitandu-se în gol .
Își amintea toate prostiile pe care I le făceam , mă enerva prea mult în acel timp.
-Ați terminat de amintit și ne spuneți ? Ne scoate din transa Nick care își așează mana pe piciorul viitoare mămici.
-Poate nu-ti mai zic nimic ! Se rătoieste Chris.
-Uite , spun încercând sa-i împac pe toți , chiar vrei toate înjurăturile ?
-Mama, avem copii...
-Nu toți cap sec! Se apără a doua comoara a mea Nick
-Ba daa! Îi face în ciuda fetita mea Marie.
-Hai iubito, nu fi rea ! Cumnatelul meu Michel încearcă sa-si cuminteasca soția
Ea, Marie este un drăcușor leit cu mine , este nebuna ,tranzita , iubitoare ,copilărosa ,baietoaica doar a crescut cu 2 frați mai mari , categoric. Toată lumea îi zice ca îmi semana .Față de obosiții aia afemeiati care s-au cumințit când le-au cunoscut pe fete, pot sa spun ca i-au pus cu botul pe labe. Cum am făcut eu cu tatăl lor.
-Hai maa, ce săriți așa. Zice bolborosind câteva înjurături în barba .
-Ei na și cu voi! Și noi vom fi părinți , își apără Natalia soțul .
Doamne ce îmi plac fetele astea.Pana acum schimbau fetele ca pe șosete ,pana au întâlnit prietenele care sunt și acum ca surorile.
Natalia e o fire sălbatică și artagoasa pe deasupra iubitoare dar posesiva ,mai rău ca o mama leu, d-asta s-a ținut Nick după curu ei cu flori și cine romantice. Și nici nu am fost împotriva , am avut situata financiara chiar foarte buna și încă o avem.
Iar Izabelle tot așa o fire rea da buna, iubitoare ,înțelegătoare dar impunătoare . Dacă nu o bagi în seama nici ea, dacă nu o suni ea nici atât. Aici povestea a fost mai complicata cu doi catari ce sa faci. Au avut o perioada în care nu se băgau în seama . Dar Taylor a făcut primul pas și uite o familie fericita . De unde le știu povestea ? Ei bine îmi spuneau totul. Tot despre relația lor .Uite așa au început sa mi se certe copii
-Sa-i lăsăm? Spune șoptind Chris
-Da... Hai pe terasa... Simt nevoia de aer...
-Ok . Spune putin îngrijorat
-N-ai de ce sa te îngrijorezi
-Doamne mă cunoști atât de bine.
-Suntem împreună de mai mult de 60 de ani . Mai exact de 77. Azi facem 77. Pentru ca noi avem 60.
-Uite așa m-ai cucerit. Cu istețimea ta, cu ochii aia albaștrii ca marea și cu nebunia ta. I se vede în ochi aceiași căldură cu care m-a întrebat dacă vrea sa-i fiu soție.
-Lingușitor bătrân!
-Lingușitor sau nu, te-am cucerit . Îmi da el peste nas
-Off. Zic și încep sa radDupă 2 minute de tăcere se gândește sa spargă liniștea
-Așa erau și ei. Mici și neputincioși . Mereu mi-am dorit sa fiu bunic și sa-mi povestesc viața alături de iubirea mea . În ochi ii apăru lacrimi dar nu le da voie sa cada .
-Dar de ce nu ai vrut din prima sa le-o spunem ?
-Ce vrei sa mă fac de ras la ce înjurături îmi primeam de la tine și frații tai ? Spune arătându -și proteza . Sau zâmbetul
-Ați terminat de vorbit și treceți sa ne spuneți povestea ?
-De când stați aici? Spun cu vocea tremurânda din cauza lacrimilor ce erau sa-mi dea navale .
-Pai de când ați început cu "Suntem împreună de..."
-Ok. Dacă vreți sa știți povestea noastră sa intram înăuntru .
Zis și făcut ,stăm toți intr-un cerc și nu știu cum sa-mi aleg cuvintele , toți puii mei stau ca și cum le ași spune orice poveste cum făceam când erau mici , dar asta e povestea mea, povestea noastră .Începu sa se insereze așa ca mămicile si-au chemat copii și i-au dus la culcare. Acum stăm la fel, tot în cerc , fiecare cu jumatea lor .
Cam atât pentru primul capitol . Sa înceapă înjurăturile și povestea.
Scuzați greșelile gramaticale.
CITEȘTI
Povestea noastră
HumorEste vorba despre o bunica care își spune trecutul fiilor săi împreună cu soțul ei. Își poveste iubirea de liceu și toate întâmplările și înjurăturile date și primite . Atenție cartea conține multe înjurături !