prologue

4.4K 150 2
                                    


Hogy ki vagyok én? A nevem Lara Hamilton. Hogy hol élek? Titok! Mi az én kis történetem? Minden egy üzenettel kezdődött. Mégis kitől? Hát jó kérdés majd ki derül. Na de kezdjük is el!

Reggel az ébresztőmre keltem fel ami annyit jelent irány dolgozni. Mit dolgozok? Pincérnő vagyok. Hol? Richmondba. Igaz milyen jó? Szeretem a munka helyem ott ismertem meg a legjobb barátnőm, mondhatni a minden napjaim unalmasak semmi izgalmas nincs az életembe. Gyorsan felöltöztem felvettem a munka ruhám és indulhattam is nem lakok messze a munka helyemtől maximum öt percre. Mikor oda értem a főnököm már tűkön ülve várt. Rá néztem a karórámra hét óra múlt három perce. Nem késtem sőt még előbb is jöttem. Nem tudom mit akarhat.

- Lara fáradj az íródámba! Most!

- Értetem főnök.

Be mentem a főnökhöz majd egy órát voltam bent de és semmi lényegesről nem beszélt!! Mikor ki jöttem be álltam dolgozni. Ép egy asztalhoz mentem volna felvenni a rendelést mikor megszólalt a telefonom. De az ráér most a vendég az első. Felvettem amit kívántak és le adtam végül megnéztem mim jött.

Unknown: Szia cica jól éreztem magam este megismételjük?

Én: Bocs szerintem téves szám..

UnknownNem Demi vagy?

Én: Nem igazán. Csá.

Unknown: Hé ne menj kérlek! Ha már így alakult megismerkedhetnénk nem gondolod?

Én: Bocs de nem így gondolom lekophatnál had folytassam a munkám.

Unknown: Ezzel még nem végeztünk este írok szia!:)

Én: Csá!



Hát a Prologús ennyiből állna a többi rész hosszabbak lesznek. Holnap következik az első rész!

xxRebi;)

Unknown message Magcon ff. [M.E.] Where stories live. Discover now