TEEMA LÕPP

1.3K 97 14
                                    

Ta vaatas hetkeks veel mu silmi ning siis jälle mu huuli, seda tegin ka mina, kuniks ta hakkas mu huultele aeglaselt lähenema.

Õnneks tulin ma kiirelt pilvedest alla ning keerasin meid ümber nii, et mina jäin seekord tema peale "Khmm..see, et siis viid mind koju?" küsisin ma arglikult.

"Ee..jah? Oota ma lähen küsin Keitylt kas ta tahtis, et ta linna viiksin või mitte" sõnas ta mind enda pealt ära tõstes. Noogutasin vaid pead ning jäin siis mõttesse. Mis oleks juhtund, kui me olekski suudelnud, tegelikult oleksin ma seda tahtnud aga see ei tundund siiski õige. Pealegi on tal Marii ja sada muud tüdrukut veel, keda ta üksteise võidu vahetab.

Tõusin voodist püsti ja otsisin oma eilesed riided välja ning panin need kotti.
Kõndisin siis Henry toast välja, et Keityt leida ja sealt ta juba tuligi.

"Keity kas sa saaksid mulle mingeid retuuse laenata palun?" küsisin nagu väike laps kommi müüjalt.
"Pff..ja ikka, tule!" haaras ta mul kohe käest ning tiris mind enda tuppa.
See tuba oli nii suur, seinad olid üleni valged, kuid laes oli igast plakateid ja postreid niiet need katsid ära terve ta lae.

"Oh..sul on täiega lahe tuba" ütlesin ma vaikselt ringi uurides

"Heh tänan aga näed pane need!" viskas ta mulle juba ühed mustad retuusid.

Panin need seal samas kähku jalga kuna mul pükse ju ei olnud, oli ainult Henry suur pusa, mis ulatus mul veidi üle tagumiku.

Kodus
Lõpuks olin kodus, kedagi jälle ei olnud. Tavaliselt on mu vanemad ikka rohkem kodus olnud, kuid nüüd on nad nii tihedalt kuskil ära, see on veider.
Panin Babbyle veidi süüa ning läksin siis oma tuppa. Avastasin, et mul oli ikka veel Henry pusa seljas, see lõhnas nii hästi. Teadku, et on sellest nüüdseks juba ilma jäänud.
Viskusin voodile pikali ja panin teleka käima kuigi ma seda isegi ei vaadanud, sest olin telefonis.
Teil ka nii, et telekas käiks justkui taustaks sel ajal, kui telefonis olete?

Kolasin veidi instas ringi kuniks otsustasin sinna uue pildi lisada.
 
       📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷

                      octavyeah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                      octavyeah

                        231 likes

                    14 comments

keitypoop: Princessssssaaaa👸👌

octavyeah: My queen💋@keitypoop

queenlexa: Heei...mina olen queen😭, muidu täitsa pandav girl👅💦

kian: Keegi kõrvetab🔥🔥🔥🔥🔥

octavyeah: Hahah sorry💩👑 @queenlexa, ära siis ära põle😹@kian

henryyy: Uu...kelle pusa?👅💦💣

octavyeah: Wooops🙊...pole õrna aimugi?😈@henryyy

queenlexa: Millest ma ilma olen jäänud?????🤔@octavyeah @henryyy

queenlexa: Miks te ignote?😭

...

       📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷

Viskasin telefoni voodile ja läksin siis kööki, et midagi süüa võtta, kuid midagi head ei olnud.
Otsustasin tellida pizza niiet jooksin üles oma tuppa tagasi, et telefon võtta.

Tellisin pizza ära ja kuulsin järsku uksekella, jooksin jälle alla.

"Uhh..ma ei viitsi enam joosta...oi Lexa, mis sa siin teed?" avasin ma ukse üllatudes, kui nägin, kes seal seisis.

"Hei, räägi nüüd!?" oli ta otsekohene.

"Tule sisse aga millest ma rääkima pean?" olin ma segaduses.

"Pusa? See mis sul seljas on, Henry oma?" hakkas ta kohe uurima.

"Mm, ah see, nojah on k..küll? Mis siis on?" ei saanud ma ikka aru, mida ta tahtis.

"Uuu...jess lõpuks!!" hakkas ta kohe mu ümber kekslema.

"Mis? Ma ei saa midagi aru" olin ma juba väga segaduses ja istusin diivanile tehes mõtliku näo pähe.

"Te läksite ju pärast pidu tema juurde??" küsis ta istudes samuti diivanile.

"Mis selles...achhh...appi Lexa ei!!! Meie vahel ei ole midagi lihtsalt üks poiss sealt peolt toppis mulle joogi sisse mingeid uinuteid, õnneks Henry päästis mu ära ning viis mu oma koju" taipasin ma lõpuks, mida Lexa mõtles.

"Aga pusa? Kus sa mag.." hakkas ta uuesti pärima, kuid ma segasin ta küsimusele vahele "Oh lõpeta juba, ma magasin eraldi voodis, pusa sain lihtsalt selleks, et millegagi seal ringi käia, TEEMA LÕPP!!!"

Õnneks ta rohkem midagi ei küsinud ning lõpuks jõudis ka pizza kohale. Vaatasime koos filmi ja sõime veel popcorni, kuniks Lexa pidi koju minema.
Kuna kell oli juba 21:43 läksin ma ka ise magama, kuna homme on siiski esimene koolipäev või siiski vabandust esimene põrgupäev.

Esmaspäev 6:40
Ärkasin oma äratuskella peale, panin selle kiirelt kinni, kuna ma ei talu hommikul vara seda heli.
Viskasin teki maha ning veeretasin end siis voodist alla sinna teki peale.
Haarasin siis jällegi oma telefoni ning surfasin veidi aega netis ringi ja vaatasin ka paar videot.
Kuna kell oli juba palju käisin ka kiirelt pesus, kuivatasin juuksed ning panin riide, tegin ka kerge meigi.
Kööki jõudes oli hommikusöök juba laual, isa luges diivanil ajalehte ning ema tegi veel võileibu, sõin oma toidu kiirelt ära, hõikasin emale ja isale "tsau" ning juba ma jooksingi bussi peale.

Kool, kellele seal käia meeldiks? Mitte mulle või noh ega mul selle vastu ka midagi eriti pole aga paremameelega oleksin siiski kodus või teeksin sõpradega midagi lahedat koos.
Esimene tund oli matemaatika, kõik olid juba klassi ukse taha kogunenud ning arutlesid selle üle, et kus keegi suvel reisimas käis, mida osteti jne, tavalised beibede jutud.
Meie istusime Lexaga aga pingil ning rääkisime sellest kui väga me praegu süüa tahaks, tüüpiline jutt meil.
Varsti tuli direktor ja ütles, et esimene tund jääb ära, kuna mata õps on haigeks jäänud, selle peale kilkasid kõik nagu lasteaia lapsed.

Istusime Lexaga nüüd kooli fuajees, et aega surnuks lüüa, kuid keegi tuli meid segama.

"Hei sa oled Octavia jah?" küsis üks tüdruk.

Sain kohe aru kellega tegemist on "A..ja sina oled see Maria vist?" vaatasin ma talle sama õelalt otsa nagu tema enne mulle.

"Khmm..Marii, igastahes tulin sulle ütlema, et Henry on minu, lihtsalt et sa teaks" oli ta ülbe ja hakkas siis ära kõndima, kuid ma peatasin ta "Pfff..lihtsalt, et sa teaks siis ta ei huvita mind üldse"

"Tore, võid homme siis mu peole tulla, kui soovi on" ütles ta võltsilt naeratades ja oma veidraid puusanõkse tehes minema kõndides.

Vaatsin hetkeks, kuidas see Barbie minema kõnnib ning istusin siis Lexa kõrvale tagasi.

"Hahah...mis asjandus see veel oli?" küsis Lexa olles segaduses, kuid naerdes toimunu üle.

Vaatsin Lexat hetkeks, kuid ütlesin siis talle proovides jäljendada meie ajaloo õpetajat "Vaata see..., see lapseke oli KONN!".

Purskasime mõlemad selle peale naerma, kuid keegi katkestas meid äkitselt....











                

Lask, Mis Ei Tapnud✅Where stories live. Discover now