Gözlerimi kırpıştırırken hala bana gülümsemesi mal gibi ona bakmamı sağlıyordu, ama bundan kurtulup bir an önce onu eve odama almak istiyordum. Zaten gerisi çorap söküğü gibi gelirdi.
'' Taehyung çocuğu içeri almayı düşünüyormusun?'' annemin sesini duymamazlıktan gelip Jungkook'a gülümsedim şimdi üzerinde beyaz gömleği ve siyah dar pantolonu vardı, sanırım kapşonunu çıkarmıştı ki iyi ki de çıkarmış
Onun gibi fazla sexy yakışıklı insan görmeyeli uzun zaman olmuştu yada insan mı demeliyim.
'' içeri geç Jungkook '' bana gülümserken içeri geçmişti ki alttan yukarı ona baktım, cidden çok uzundu.
'' ah çok uzunsun..''
'' biliyorum..'' yanaklarım alev alıyordu ama sanırım şimdilik utanma faslını geçip direk yürümek istiyorum, içeri salona geçerken Jungkook ile yan yana çift kişilik koltuğa geçtik bu iyiydi yani diğer koltuklarda yer kalmaması..
'' sen Jungkook olmalısın.''
'' evet sizde Namjoon amca ve SeokJin amca'' başımı ona çevirip baktım, cidden böyle kibar ve sakin insan bulmak zordu, hele de yakışıklı...
'' tanıştığımıza memnun oldum evlat yanımızdayken rahat davran kasma kendini oh yay kendini böyle..'' babama bakarken kıkırdamadan edememiştim kollarını koltuğun gerisine atıp ayaklarını masanın üzerine koymuş bir biçimde geriniyordu, ta ki annemin ayağına vurana kadar.
'' Namjoon....''
'' söyle kiraz dudaklı''
Babam anneme göz kırparken yine bu tartışmanın sonunun yatakta biteceğini anlayan tek ben olmak.. fazla zevksizdi en azından eğlence açısından. Bende Jimin ve Yoongi amcaya bakarken onlarında bizimkilerin her zamanki kavgalarına güldüklerini gördüm sanırım bu arkadaşlık işleri çok eskiye dayanıyordu.
'' Namjoon rahat duramazmısın?''
'' hayır bilirsin istediğimi yaparım '' geri babama dönüp elimi göğsümde birleştirdim ve eğlenmeye baktım. Babam annemi kendisine çekip sarılırken annem rahatsız gibi duruyordu ama rahatsız değildi, onun korktuğu daha başka şeyler vardı. Onalrı izlemeye devam ederken yandan Jungkook'a baktım bana baktığını görmemle gülümsedim tıpkı onun gibi...
'' onlar annemin anlattığı gibi şey duruyorlar ıhmmm yani..''
'' rahat ol Jungkook bizim evde 1. kural rahatıktır, ne düşünüyorsan söyle gitsin.''
'' fazla rahat utanmak nedir bilmeyen gibi..'' kıkırdarken bende ona eşlik ettim ama sessizce.
'' bu kavganın akşam yatakta son bulduğunu biliyormusun ?'' gülmeyi kesip gözlerini büyütürken yanaklarını sıkıp öpmek istedim ama şimdilik onu korkutmadan yaklaşmakta fayda vardı. Sonuçta Jungkook nesli tükenmekte olan yakışıklı-sexy insanlardan dı. Hoş ona insan demek hakaret olurdu ama neyse.
''s-sen biliyormusun?'' kekelemeni yerim senin yutkunup başımı salladım. Annemin anlattığı kadarıyla başımı salladım, annemin anlattığı kadarıyla Jimin amcaya cidden benziyordu. Sakin ve sessiz bir o kadar da masum yakışıklı masum prensim benim.
'' eee! siz ne yaptınız bunca zaman..''
'' ben doktor oldum..''
'' sen ciddi misin?'' Jimin amca babama ciddiyetle bakarken kıkırdadım işte yine başlıyorduk.
'' ya da zorunlu diyelim. baktım benim kiraz dudağa önüne gelene yazmaya devam ediyor bende sınavlara girdim ve ne tesadüf ki kazandım''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BÖYLESİ ( BTS ver. 2 )
FanfictionSEZON 2 ile karşınızdayım kkk :3 '' Bu kadar komik olmayı nasıl beceriyorsun Taehyung'' '' Daha neleri beceriyorum bil bilsen asıl o zaman şaşırırsın.'' pişkince sırıtırken karşımdaki masum beyaz atlı prensime baktım öğreneceği çok şey vardı. çok ş...