lief dagboek : lover boy

23 2 2
                                    

3 maart 2016  19:22

Ik heb een jongen ontmoet via internet! hij stuurde me een vriendschap verzoek een paar maanden geleden  en ik dacht hem soort van te kennen dus klikte eindelijk vandaag op  het knopje 'accepteren'.
Hij appte me later op de middag en we raakten snel in gesprek, hij is echt heel aardig en lief ook wel wat ouder maar dat maakt niks uit.  
Al snel vroeg hij mijn snapchat en ik was zo in de wolken van de 19 jaar oude jongen. Zo ik gaf zonder twijfel  mijn gebruikensnaam van snapchat.

Dagen later hadden we heel veel gepraat en elkaat een beetje leren kennen [ik besloot om eerlijk te zijn over de dingen die ik zei wat ik eerder nooit had gedaan] Op een moment vroeg hij een foto zodat hij wist hoe ik eruit zag wat mij aan het blozen maakte

' ja, maar ik zie er echt niet uit [blozende saddly emoij 😶)

hij antwoordde al snel op mijjn bericht.
' Ach je bent vast heel mooi!! [knipoog emoij 😉)

ik bloosde meer en stuurde een foto van mijn gezicht de eerste keer dat ik dat ooit had gedaan naar een vreemde maar ik had echt een vetrouwend gevoel bij hem.

zo hij reageerde '  WOW! ik had gelijk!! je bent echt beeldschoon  [kussend blaasende emoij😚)

zo na een paar keer herhaald te hebben dat ik helemaal niet beeldschoon was vroeg ik eindelijk uit mijn nieuwschierig als hij ook een foto wou sturen en dat deed hij,
hij was ouder dan ik had verwacht (en wat hij me had vertelt)  iets van 21 inplaats van 19  zijn haar was lang en bruin en deed zijn  tong uit de mond en eh...wel hij zag er gewoon vreemd uit maar ik haat het om mensen op uiterlijk te beordelen zo ik negeerde het en zei een klein leugentje tegen hem.

' hihi jij bent ook niet verkeerd [glimlachende emoij 😁)

na meer gekke foto's met onze gezichten te hebben gestuurd begonnen we wat serieuze te praten over onze gevoelens en wat we hebben meegemaakt in ons verleden  ik had weinig slechte dingen meegemaakt maar soms voelde ik me eenzaam of verdrietig zo dat deelde ik met hem hij deed pogingen om me te troosten en het werkte ik vond het best schattig.

'Hey mag ik trouwens je nummer?  snapchat is echt irritant met de berichten die steeds verdwijnen' 
Stuurde hij plotseling na een paar dagen, oh ik weet nu trouwens ook dat zijn naam Stefan is maar goed ik gaf mijn nummer en het was al laat aan het worden. Mijn moeder vertelde me dat ik naar bed moest en ik stuurde op whatsapp

'Ik moet me klaar maken voor bed...#ihatetobesoyoung '

ik legde mijn  telefoon weg en ging mijn pyjama aan doen nog steeds denkend  aan Stefan en hoe speciaal hij was ik loop terug naar beneden geef mijn ouders en kus en loop naar boven en app hem meteen

'Ben weer terug' 

hij reageerde heel erg snel met ..

'hey waar woon je eigenlijk?  ik woon [weet ik niet meer] '

Ik woon in Utrecht'  ik verstuurde terwijl ik mijn tanden poetste

'oh ik ook! wil je morgen afspreken in de stad?  alleen zonder vrienden?  misschien kunnen we dan ook in mijn huis afspreken is vast heel gezellig!! [ blozende knipogende emoij🙈)

ik dacht van jaa!!  en ik zei dat ik wel ff mijn ouders moest vragen als ik mocht maar hij stopte me en zei

'Nee! ze gaan het nooit goed vinden, kom gewoon en als je echt niet wil liegen dan laat maar...'
Het bleef een hele tijd stil en hij las maar reageerde niet op de smekende appjes dat ik het wel moest vragen aan me ouders maar dat het wel goed zal komen.
'Nee Stefan!! ik heb al gezegd dat ik naar een vriendin ga, ik kan! zie je in de stad dan'

ik ging toen naar mijn theater vrienden groep's app en vertelde zo blij dat ik een date had  morgen en stuurde wat foto's van hem en ze waren allemaal zo bezorgt en waarschuwde me om niet te gaan ,maar ik snapte niet waarom en toen appte mijn beste vriend me.

'[name] ga niet!! echt niet alsjeblieft ! hij is niet  te vertrouwen  hij ziet er niet 100% en gezond uit'

ik was meer en meer in de war en ook nog een beetje pissig ik wist heus wel wat ik aan het doen was en ik was niet DOM, maar...het is wel mijn aller beste vriend die dit zegt zo ik begin wel meer bezorgt te worden

' maar waarom zou ik niet gaan...?"

' nou hij kan je verkrachten  en vermoorden! je kent hem niet! [naam] '

ik was aan het denken wat te doen, zoveel vragen vlogen door mijn hoofd  en ik kwam er later achter dat ik eigenlijk aan het huilen was maar wist niet waarom.

'Ik ga gewoon, ik ben geen klein kind ik weet wat ik doe!'

toen stuurde mijn beste vriend een spraak bericht, hij klonk in paniek en hij was aan het huilen.

[spraak bericht]   NEE!! ik smeek je alsjeblieft!  ga niet! alsjeblieft   nee...er kan je iets overkomen..[naam] beloof me niet te gaan, ga anders naar je ouders met dit en kijk wat zij vinden maar beloof me om niet te gaan..ik..ik smeek je!'

ik huil ook en mijn  theater groep's app ging tekeer met berichten  dat ik niet moet  gaan , en ik was er klaar mee ik ging naar benden huilend en ik vertelde mij  ouders over de afspraak en de jongen  ze waren boos op me echt boos maar het was denk ik om hun  bezorgdheid ze lazen al mijn berichten  die ik en Stefan naar elkaar  hadden verstuurt toen begon mijn moeder met hem te appen

' wat denk dat je je bezielt!! het is een 13 jarig meisje!!  je spoort echt niet laat mijn dochter met rust jij smeerlap!'

hij reageerde kalm

' ja hallo, ik heb geen enkele bedoelingen met u dochter ze was verdrietig en ik troostte haar'

 -

zo ging het lang verder. Mijn vader was op zijn Facebook te kijken wie het was en zijn naam gegoogled , mijn ouders habben  daarna de wijk agent gebeld om dat ik bang was dat hij me nu op zou gaan zoeken.  (hij wist waar ik woonde en dar was biet ver bij hem vandaan)

we hebben hem  overal op geblokt  hij heeft gezworen om niet met mij contact op te zoeken en mijn telefoon nummer te verwijderen met de dreigen dat wij anders de politie zouden bellen wat we als nog hebben gedaan die dan een aantal dagen later kwam en  het blijkt dat hij met veel meisjes  dit heeft uit gespookt en nu heeft hij een strafblad het enigste waar ik me nig op de dag van vandaag druk om maak is dat meerdere meisjes lsachtiver gaan worden als hij niet stopt..

hoi.. please geen haat dit is een echt gebeurd verhaal van mij, ik weet dat dit niet het complete lover boy was maar dat komt omdat ik er op tijd bij was, en dat kwam gedeeltelijk door mijn vrienden, ik ben ze dankbaar ik hoop dat ik jullie met dit verhaal wat kan mee brengen.

ik heb hier van geleerd en als je dit leest denk je misschien oh wat was je dom dat je  dit allemaal hebt laten gebeuren , maar ik had echt niks door...ik vind mezelf ook dom en weet dat het anders af had kunnen lopen...

Default Title - Write Your OwnWhere stories live. Discover now