Defne Yaşıyor Mu?

5K 336 48
                                    

Arkadaşlar bölümü erken getirmek istedim. Hatta bu bölümü;

GsliKz19056
sinsirella1256
MelodyLawliet
Elifnltrk6
simge85

sizlere ithaf ediyorum.  Adına ithaf ettirmek isteyen varsa özelden mesajlarınızı alabilirim.

Evin yanına gitti. İki katlı eve bakıyordu. Ben de arabanın arkasındaki eşyaların hepsini almaya çalışarak seslendim;

+Bana yardım etmeyi düşünüyor musun?

-Banane be!
diye çemkirip evin bahçesine girdi. Kapının ziline o kadar çok basıyordu ki bir an önce eve girip merakını gidermek istiyormuş gibiydi. Kapıyı açan Leyla olmuştu.

*Sen de kimsin?
diye Defne'yi tersleyince benim sinirler tavan yapmıştı. Tamam tanımıyor olabilirsin ama biraz insancıl davranabilirsin değil mi? Eşyalarımı alıp bagajı kapattım ve kızların yanına giderken Defne Leyla'ya;

-Sanane!
diyip içeri girdiğini görünce gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Dudaklarımı birbirine bastırıp Leyla'nın yanına gittim.

*Bu kız kim?
diye bana bağırınca ister istemez yüzümü buruşturmuştum.

+Sanane!
diyip ben de içeri girmiştim. Defne koşar adımlarla merdivenlerden yukarı heyecanla çıkıyordu. Salonda oturan Akif 'neler oluyor ' bakışı atarken derin bir nefes alıp eşyaları mutfağa koydum. Hepsini buzdolabına yerleştirirken Defne mutfak kapısından görüş alanıma girmişti.

-İsmin ne?
dediğinde 'hayırdır' der gibi baktım. Bir kaç saat öncesine hatta iki dakika öncesinde beni tersleyen kız gelip adımı mı soruyordu? Bu kızları anlamak harbi çok zor. Anlamaya da niyetim yok zaten. Bırakayım böyle kalsınlar.

+Akif!

-Şeyy..Akiff..
diye başladı söze. Eğer cümlenin ortasında 'şey' kelimesi geçseydi büyük ihtimalle yalan söylüyor olurdu. Ama Defne yalan söyleyebilecek birine benzemiyordu. Açık ve dobraydı. Açık konusu tartışılabilir. Bazen anlaşılmıyordu. 'Şey' kelimesini cümlenin başında kullandığına göre bir şey isteyecekti galiba. Zaten kıvranmasından da belli. Defne benden birşey isteyecek... İşte bu komikti..

+Hı?
dedim sorarcasına domatesleri buzdolabına yerleştirirken. Hadi bakalım Akif. Bu sefer neyle karşı karşıyasın çok merak ediyorum doğrusu.

-Şeyyy... Bennn...
dediğinde buzdolabın kapağını kapatıp gözlerimi ona diktim.

+Evet senn??
dedim devam etmesini isteyerek.

-Dövcekmiş gibi bakmayı kes!
dedi aniden sinirle. Ulan suratına bakmasam suratıma bakmadın diye atar yapacak. Allah aşkına normal bir bakış attım onda da yanlış anlaşıldık iyi mi?

+Ne söyleyeceksin?

-Aslında benn..

+Ya yeter artık! Kıvranıp durma. Ne diyeceksen desene kızım!
dedim bağırarak. Bir anda ağzındaki baklayı çıkarmıştı.

-Yukarıdaki koridorun sağındaki beyaz renklerle döşeli odayı alabilir miyim?

+Ne yani? Yarım saattir bunun için mi kıvranıyorsun?

-Ne öküzlük yapıyorsun? Altı üstü güzellikle soralım dedik. Ne var yani!
dediğinde tekrar buzdolabını açıp salatalıkları yerleştirirken bir anda aklıma birşey geldi.

PSİKOPAT LİSELİ 2! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin