Merhaba uzaylı pandalarım 🌹 Nasılsınız? Bu bölüm çok bomba gibi olucak. İtiraflar itiraflar :)
Yorum ve oylarınızı bekliyoooruz :)
Hadi iyi okumalar kızlar 🌹
Vera - Güzel bir Kadın
"Şarkılarda hala 19'sun.."
Deniz'den:
"Kanka ışık geliyor gözüme" diye ciyakladım İklim'e.
En sevdiğim şey arabada müzik açıp, video çekmek. Hepimiz kahkaha atıyorduk, nasıl göründüğümüze aldırmadan.
Çünkü biz olmak bunu gerektiriyordu.
Kahkaha seslerimiz havada uçuşurken, elimde hala telefon video kaydına alıyordum.
O sırada gülmekten dengemi tutamayıp, Derin'ciğimin dizlerinin üzerine düştüm. Hani arabada hep küçük çocuklar arkada oturup, öndeki koltuklara dirseklerini yaslarlar ya, işte onun 'büyük' versiyonu bendim.
Derin aldırmadan kalkmama yardım etmeye çalışıyordu, ama gülmekten hiç bir halt yapamıyorduk.
Okula varmış olacağız ki, Esila arabayı parketti. Bizim saçma hallerimize hafiften gülerek "Hadi ama kızlar, geldiik" diye bağırdı arabadan inerken.
Bizde toparlanırken "Tamam anne iniyoruz", dedim. Annem gibi davrandığından ona öyle diyordum dalga geçmek için.
İçeri girip sınıflarımıza dağıldık. Derin giderken arkasını dönüp, "İyi dersler hayatım" diyerek öpücük attı.
Bende ona öpücük atarken "Sana da hayatımın anlamı" dedim.
Liseden kalma alışkanlıklar serisine Derin'le aramda geçen hitapları da ekleyelim.
Derste biraz oyalanmak için defterime öylesine taslak çizim yapmaya başladım. Öyle bir dalmışım ki, çizmeye dersin bittiğini bile farketmemiştim. En sonunda kendime gelip resime baktığımda Özgür'ü gördüm.
Farkında olmadan Özgür'ü mü çizmiştim? Noluyo yine ulan?
Hafiften utanarak kağıdı acele ederek hemen çantama attım. Sonra, elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim.
Aynada kendime baktımda dar siyah kotum, mavi spor ayakkabılarım ve üzerine giydiğim yatay siyah beyaz çizgili t-shirt'le hiçte fena değildim.
Aman, boş ver görüntüyü diye düşünüp bahçeye gitmeye karar verdim. Bahçede bir bankta oturup İnstagram'a baktım. Saçma sapan takip isteklerini sildikten sonra arkamda tanıdık bir ses duydum.
Ses "Abi ya geçen Özgür bir kıza şaka mı yapıyordu ne, bana git kızı sinirlendir falan dedi. Yine ne karıştırıyo bu." dedi kahkaha atarak.
Arkama baktığımda geçen gün iddiayı bana kaybettiren çocuk olduğunu gördüm.
Az önce duyduklarım gerçek miydi benim? Olayı sindiremeden öyle oturup kaldım o bankta.
Özgür beni kandırmıştı..
Hızla ordan kalkarak okulda Özgür'ü aramaya başladım.
Ders saatlerini biliyordum sadece, sınıfını değil. Nerden bulacaktım ben bu adamı? Kantinde etrafa göz gezdirerek koşarken, Rüya'ya çarptım.
Rüya şaşkın şaşkın, "Kanka noldu be?" diye sordu. Koşarken arkama doğru bağırdım, "Uzun hikaye"
Tam sınıfların olduğu koridora geldiğimde koltuklarda Emir'ler ile birlikte oturan Özgür'ü gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerin Peşinde
Genç KurguDeniz, Esila, İklim, Rüya ve Derin liseden beri en yakın arkadaşlardır. Şöyle ki, aynı üniversite için çalışıp, aynı eve çıkacak kadar. Onlar için o evle birlikte İzmir'de yepyeni bir hayat başlıyordu. Her birisi bu yeni dünyalarında nelerle karşıla...