Ştiu că viaţa este o mare complexitate de lucruri. Este o aglomeraţie de imagini şi filmuleţe care se derulează cursiv. Nu am nici cea mai mică îndoială că totul este pregătit după un frumos plan. Cred că fiecare este făcut să renască a doua oară. Are un moment aparte pe care trebuie să-l descopere. Fiecare are acesta minunată şansă. Eu mi-am descoperit-o şi sunt pe deplin mulţumită pentru că ştiu că viaţa mea întreagă nu a fost în zadar. M-am născut într-un interval între vechi şi nou. M-am născut într-un timp diferit şi la cumpăna dintre două lumi opuse. Misiunea mea a fost una clară pentru mine. A fost o ocazie diferită faţă de a celorlalţi.
Eu mereu mi-am dorit ca în viaţa mea să am parte de lucruri neobişnuite. Visam să întâlnesc personaje de basm sau creaturi misterioase. Ştiam că viaţa îmi rezervă ceva unic, dar de la un timp mă obişnuisem cu gândul că aceasta este doar pura mea imaginaţie de adolescent obişnuit cu filmele cu vampiri şi vârcolaci. Eram obişnuită cu viaţa mea normală şi încetasem de mult timp să mai visez la cai albi şi prinţi călare. Din fericire pentru gândurile mele şi din păcate pentru întrega mea viaţă inevitabilul s-a produs. Nu ştiu încă care a fost cel mai bun lucru din viaţă mea. Poate veţi descoperi voi.
Viaţa o cunosc bine şi ştiu că este imprevizibilă. Ştiu că ascunde milioane de secrete pe care mintea omenească nu le cunoaşte. Eu le-am descoperit existenţa, însă nu le cunosc. Viaţa este mai surpinzatoare decât ne putem noi imagina. Ştiu că imaginaţia nu are limite, însă viaţă spulberă orice barieră şi ajunge la dimensiuni de răspândire incredibil de captat de natura noastră. Viaţa este poate cel mai bun lucru: să primeşti viaţă şi să dai viaţă. Viaţa este un dar aparte care trebuie pus în ramă de aur. Nimic nu poate egala viaţă, poate doar moartea...
Moartea îmi este simpatică. Poate nu la fel de dragă ca viaţă, dar este ceva absolut surprinzător. Este o avalanşă de sentimente stranii, ciudate. Vin şi pleacă mii şi mii de gânduri şi trăiri pe care simţi că nu le vei mai putea regăsi nicicând. Simţi dezanstru, pulbere, foc, ură, linişte, fericire şi toate la un loc. Este cumplită. O senzaţie greu de reluat prin cuvinte. Moarte o cunosc. Îi cunosc drumul şi nu mă mai fascinează. Ştiu când mă lăsă să plec şi când nu. O cunosc şi ea la rândul ei pe mine. Moarte e unică, diferită. Simţi că îţi retrăieşti întrega viaţă în doar câteva secunde. Şi nu, nu există niciun pesonaj malefic şi nicio zâna bună pe culoarul morţii, sau cel puţin nu întâlnite de mine. Moartea este nouă de fiecare dată, însă nu atât de nouă încât să nu o poţi recunoaşte.
Aşa mi-a fost mereu viaţa. Am început cu stângul şi am continuat cu dreptul, am început cu un vers şi am sfârşit cu o frumoasă melodie. Aş putea să scriu o simfonie pornind de la vuietul care-mi străbate acum mintea. Ştiu că sunt diferită; asta mi-am dorit mereu, însă acum parcă nu mă mai încântă. Nu am cale de întoarcere. Pentru mine dorinţa de a fi diferită a rămas ca un tatuaj permanent imprimat pe epidermă. Ştiu că mi-aş fi putut alege viaţa altfel, însă toate au rostul lor. Fiecare lucru contează. Pentru mine a contat.
Nu ştiu dacă mai contează să aduc acum regrete sau păreri de rău. M-am resemnat şi m-am împăcat cu gândul unei vieţi mediatizate. Acum întreg globul a auzit de mine: “Steaua de gheaţă”.
Numele meu este Josh Astrid Blanca. Sunt o fată obişnuită, care a trăit o viaţă mai zbuciumată din pricina unei dorinţe greşite: "să fiu diferită". Am o poveste frumoasă aş zice, chiar dacă mulţi cu siguranata nu v-aţi dori-o. Ştiu că am scris într-un mod mai neobişnuit, care v-a pus pe gânduri. Nu sunt…. moartă complet. Am fost sau mai bine zis am trecut prin starea morţii de câteva ori. La început viaţa mea nu este foarte distinctă, însă o să vă plictisesc cu povestea aceea. Probabil v-aş recomanda să o citiţi pentru simplul fapt că în această perioadă vă veţi regăsi foarte mulţi dintre voi şi veţi vedea prin mine cum se poate viaţa shimba radical.
Scopul meu atunci când am început să scriu această carte a fost să descopăr mai multe păreri. Doream nespus să ştiu cum vedeţi voi viaţa mea. Să aflu greşeala principală şi pentru aceasta am dosit să fac o secţiune specială unde voi să scrieţi toate gândurile provocate în urma lecturării. M-am răzgândit repede însă căci nu ştiu încă adresa poştală...
Pentru început voi oferi câteva repere pentru o mai bună organizare. Sunt câteva date personale care vor ajuta mult în descifrarea lumii mele.
Nume: Josh
Prenume: Astrid Blanca
Culoare preferată: alb
Culoarea părului: şaten deschis
Culoarea ochilor: verde
Familie: mamă, tată, unchi, mătusi, bunică, bunic, verişori etc.
Prieteni: ?
Sport: dansul
Melodia favorită: "Once upon a December"
Data naşterii: 01.01.2000
Momentul accidentului: 13.12.2018
După trezirea din comă: 13.11.2022
CITEȘTI
DECONGELARE
FantasyIntr-o buna zi vei clipi... si ce se intampla daca iti vei da seama de toate alegerile gresite pe care le-ai facut?