-2-

185 10 2
                                    

Hikayem kısa sürecek o yüzden hemen bitirmek istiyrum *-*

Furry, Emeral, Rebeka ve Gaster yer altına indiler. Yolda Gaster, kızlara MT. Ebbot dağının efsanesini anlatır...

Uzun bir yürüyüşten sonra lavabatuara (HotLand'a) varırlar. "Burası çok sıcak!" dedi Emeral yakasını çekiştirirken. Gaster o sırada kapıyı açmış kızları bekliyordu.
"Kızlar? Gelmiyormusunuz?" dedi.
Furry ablalarına baktı.
"G-Geliyoruz..."

İçeriye girdiler. Gaster merdivenlerden yukarı çıkarken onlara seslendi.
"Koltuklara oturabilirsiniz. Ben iki dakikaya geliyorum. Hiç bir şeye dokunmayın." dedi ve çıktı. Furry ve Emeral koltuklara oturmuştu. Rebeka makinalara göz dikti.
"Rebeka? Otursana?" dedi Emeral.
"Hadi ama Emeral. Gaster'e güvenmemiz gerek. Niyeti kötü olamaz..." diye ekledi Furry. Gaster yanında kısa boylu bir iskeletle geldi. Kabarık tüylü kapşonlu bir ceketi vardı.
"Kızlar... Bu Sans..." dedi. Furry koltuktan kalktı ve Sans'ın yanına gidip çömeldi.
"Merhaba Sans...". Sans Gaster'in arkasına geçmişti. Gaster'e baktı. Gaster gülümsedi.
"M-merhaba..." dedi Sans sessizce. Furry tekrar doğruldu. Gaster'e;
"Kaç yaşında?"
"Aslında 10..."
"Neden bu kadar kısa peki?
Dalga geçercesine;
"Yapım aşamasında az malzeme kullanıldı."
"Ne?"
"Boş ver..."
Gaster Emeral'e baktı.
"Emeral?"
"Ne?" dedi Emeral yüzü asık ve kızgın bir şekilde.
"Benim için şuradaki kapsüle girermisin?" dedi sarı camlı kapsülü gösterirken. Furry, Sans'la oyun oynarken ona baktı. Benim için onu dinle bakışı attı.
"İyi..."
Emeral kapsüle girdi.

Üç Kız Kardeşin Hikayesi-SiedTale (UnderTale AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin