9.časť

63 2 0
                                    

Nasledujúci týždeň sme oddychovali a mamka ma doučovala angličtinu. Myslím si, že sa stále zlepšujem. Podnikla som aj niekoľko výprav do najbližšieho okolia. Všetky domy v okolitých uliciach su dokonale upravené a majú obrovské záhrady. Vyzerá to veľmi pekne, no nie som na to zvyknutá.
Konečne nastal veľký deň. Silvester! Párty sa začína o siedmej, no ja som sa začala chystať už od štvrtej popoludni. Jemne som sa nalíčila, vytvarovala som si ofinu a husté vlasy som si upravila do jemných vĺn. Skončila som o šiestej.
Keď som sa obliekla do tých nádherných šiat, zháňal ma už ocko.
,,Dobre, dobre, už idem !“ zakričala som, schmatla som kabelku a rýchlo som zbehla dole schodmi.
,,Musíme tam byť už pred siedmou,“ pripomínal mi otec.
Obidvaja sme sa rozlúčili s mamkou. Tá neznášala silvestrovské žúrovanie, omnoho radšej zostala doma s dobrpu knihou.
,,Poriadne sa zabavte.“ Usmiala sa a upravila mi striebornú retiazku, ktorú som mala na krku.
,,To si píš, že sa zabavíme! Už sa neviem dočkať.“ Od radosti som až podskočila.
Nasadli sme do auta a vyrazili sme . Cestou som si od radosti poklepkávala nohou v rytme hudby z rádia.
,,Tu máš identifikačnú kartičku.Daj si ju na krk . “ poúčal ma ocko.

Milujem ťa Justin !💜 (cover)Where stories live. Discover now