Elindeki sigarasını son bir kere daha içine çektikten sonra; izmaritini yere atıp, ayakkabısının ince topuğuyla söndürdü Camilla. Derin bir nefes aldıktan sonra, kliniğindeki merdivenleri yavaşça çıkıp odasına girdi. Hafif kokulu bir tütsü yakıp kasetten bir klasik müzik açtı. Sandalyesinde ki yerini aldı ve hastası David'i beklemeye koyuldu.
Bir şizofreni hastasına göre fazla yakışıklıydı, bir o kadar da kibar. Fakat gözünün önüne halüsinasyonlar geldiğinde eser kalmıyordu o halinden. Ama hergün giderek zorlaşacaktı David'in işi. Çünkü o hastalığın daha ilk aşamasındaydı.
David'in şu an ışığa olan hassasiyeti, alışık olmadığı ve bir o kadar korktuğu halüsinasyonlar, onu yanlışa sürükleyip beyninin neredeyse tüm hücrelerini tırmalayan o ses, dürtü.. Evet, bu hastalığının ilk aşamasıydı. Daha onu neler bekliyordu..
David evden çıkıp yanında huzur bulduğu psikoloğuna doğru yola koyulmuştu. Yoldan geçerken insanlar görüyordu. Ama tam olarak insan değil idiler. Sanki bir kukla gösterisi vardı sokakta.. David içinden bağırıyordu karşısından gelen kukla görünümlü insanlara: 'Siz insan değilsiniz, siz birer iblissiniz.' Zar zor geldi kliniğe. Camilla'nın odasının kapısının önüne geldi ve bir an durakladı. Sonra bir hışımla kapıyı açtı, psikoloğunun yanına diz çöktü. Başını göğsüne dayadı,
- Camilla, David'e yardım edecek. Onu karanlıktan çekip kurtaracak. İblisler çok korkutuyor David'i.
-Camilla, David'e yardım edecek. Ama David sakin olmalı, çünkü Camilla bunu istiyor.
Camilla, hastasıyla 3.şahısla konuşarak hastasını rahatlatıyordu. Bu iyi geliyordu David'e. 'Sen, ben, biz' gibi şahısları kullanırsa çok korkuyordu David, bütün yükü omuzlarında hissediyordu.
-Camille, David'den bugün neler yaptığını anlatmasını istiyor.
-Bugün David kuklalardan çok korktu. Dayanamadı, o sahnede olmasını istemiyordu David onun. Cebinde taşıdığı bıçağı kuklanın bacağına sapladı.
Aman Tanrım, David bu evrede bu kadar güçsüzken diğer güçlü evrelerde ne yapacaktı? Ama Camilla bunu halledecekti. Bunu kendine borçlu hissediyordu. David gerçek benliğine kavuşacaktı yeniden. O bunu hakediyordu.
1- SON
(Not: Yeni bölüm yarın)