Part 1

22 1 0
                                    

'I dont wanna be your friend I wanna kiss ur lips. You are all mine Park Ara...'

Kata-kata yg dilafazkan oleh Youngjae masih segar di ingatan Ara. Hendak saja Ara mencekik dirinya sendiri kerana berasa malu. Macam mana dia nak hadapi Youngjae ?! Mcm mana dia nak terus bekerja untuk Youngjae ?! Dia lalu menekup mukanya dengan telapak tangannya. Kepalanya serasa pening dek kerana Youngjae meluahkan perasaan kepadanya di dalam hujan lebat tadi. Dia lalu perlahan-lahan berjalan menuju ke katilnya lalu menghempaskan badannya.

Terbaring... Dengan mudahnya dia melelapkan matanya dan dibuai mimpi indah... Tanpa Ara sedari seseorng masuk kedalam bilik nya. Berbaring disebelahnya. Lalu memeluknya dari belakang.

"Ara..." Lelaki itu bersuara perlahan. Namun sedikit pun tidak menganggu tidur Ara yg lena itu...

"Ara... Neomu Neomu saranghaeyo Ara-yaa..." Lelaki tersebut lalu menarik selimut dan menyelimuti badanya dan Ara sambil memeluk erat tubuh kecil Ara...
____________________

Hangat... Ara merasa selesa sangat selesa. Ara dengan terpaksa membuka matanya dek kerana terangnya sinar mentari yg menerpa masuk ke dalam ruang bilik tidurnya yg menganggu tidur lena dan hangatnya... Wait... Hangat ??

"Eoh? S..sapa ni?" Tanya Ara sambil mencuba untuk melepaskan diri dari pelukan itu.

"Araa it's okay~ im Youngjae.. Choi Youngjae... Im here... Let me hug you." Bisik Youngjae lembut...

"Bu..but Youngjae...m...mcm mana awak boleh masuk ?" Soal Ara.. Tanpa menjawab pertanyaan Ara Youngjae terus mendakap Ara masuk ke dalam pelukannya.

Youngjae dpt merasakan haba yg keluar dari tubuh badan Ara.. Sangat panas... Ara... Ara demam ?... Tanpa memikir panjang Youngjae terus menganggkat Ara dan memasukkan Ara ke dalam keretanya. Youngjae membawa Ara ke hospital.

___________________

"Dokter mcm mana dengan dia ?" Soal Youngjae sebaik sahaja dokter wanita itu selesai memeriksa Ara...

"Dia okey awak janganla risau. Awak boleh masuk kalau nak tengok dia. Ha lagi satu esok dia boleh la balik ya.." Balas dokter Kim sambil tersenyum ke arah Youngjae.

"Terima kasih dokter !" Ucap Youngjae...

____________________

"Araaa ~ how are you today ? Feeling better huh ? I miss you my little princess"

"Im okayy Youngjae. But..."

"Huh but what ? Needed anything? Just let me know if there's something wrong okay ?"

"Aniyo... I... Im miss you Choi Youngjae !"

"Yahhh I miss you more more more"

'Cuupp' satu ciuman dihadiahkan Youngjae kepada Ara. Ara membulatkan matanya terkejut.

"Y...yo..you.... That's was my first kiss. How dare you choi youngjae. You take it huwaaa" Ara seemed like she gonna crying.

Youngjae lalu mengeluarkan sesuatu daripada poketnya dan..

"I think it's too early for this but... Would you be mine dear park Ara ?" Kata Youngjae sambil melutut.

"I... I... I will" balas Ara sambil tersenyum. Sementara Youngjae hanya melompat kerana bahagia.

_______________________

"Andwaee !! Nak warna pink and white!" Jerit Ara ke arah Youngjae...

"Ha ye laa... Pilihla chagi nak warna apa... Tapi kalau dark grey pun lawa ape." Balas Youngjae sambil mengangkat bahunya...

"Yaahh kita nak kawinlaa bukan nak buat majlis kematian oppaa nii" Ara memuncungkan mulutnya.

'Eishh comelnyaa dia ni kalau merajukk' detik hati Youngjae.

"Yela yela baby~ oppa okay je janji baby nak kawin dengan oppa... Alololo tak mau merajuk ne ?" Youngjae mencubit pipi Ara. Pekerja di butik hanya tertawa melihat kerenah pasangan yg sweet nih huwahaha.

__________________________

Hari demi hari berlalu... Kini masuklah tahun ke-7 perkahwinan Ara dan Youngjae.. Mereka masih lagi bahagia seperti biasa...

Seperti biasa Youngjae akan mengambil anaknya Choi Youngji dahulu sebaik sahaja pulang daripada kerja.

"Haii anak appa ! Mcm mana skolah harini?" Tanya Youngjae kepada puteri kesayangannya itu.

Youngji memuncungkan mulut sebelum menekut mukanya dan menangis. Youngjae pelik dan risau...

"Heyy waeyo? Princess appa ni kenapa?" Tanya Youngjae

"Appaa... Tadi Bambam curi Youngji punya coklat dalam kelas huwaaaa." Youngjae lalu tersenyum kemudian ketawa.

"Alahh nnti appa belikan lagi yaa syg" kata Youngjae.

Youngji hanya mengangguk dan tersenyum...


TBC...

MUAHAHAHA JUMPA DEKAT NEXT PART OKAY MUAHAHAHA LEPLEP UOLSS.

My Mr.ChoiWhere stories live. Discover now