Birkaç saat öylece kaldılar.
Yoon Hee Deniz in kollarında huzur içinde uyuyordu. Onun için çok yeni duygulardı.
Bu yaşadığı anı başka hiç bir hisler kıyaslayamıyordu.
Deniz farketmeden Yoon un kalbinde büyüyordu.Deniz de bir sıcaklık hisseddi, ancak biraz daha farklı.
İki yıldır hiçbir kadınla görüşmüyordu. Görüşmekte istememişti.
Şu an kollarının arasında yatan küçük kadın ona unuttuğu duyguları hatırlatmış, tüm erkeklik hormonlarını çalıştırmıştı.
Yoon un kömür gibi siyah saçlarına dokundu. Hafifçe okşayıp, yumuşaklığı hissetti. Derin bir iç çekti, kendinden ve düşüncelerinden utanarak.
Huzursuzca kıpırdanıp kalkmaya çalıştı. Bu hareket Yoon Hee yi uyandırdı."Uyandırdım. Üzgünüm. Biraz omzum ağrıdı da."
Yoon Hee toparlanarak, uykulu gözlerle Deniz e baktı.
Deniz birkez daha bu kızın ne kadar güzel olduğunu düşündü. Gerçi şu dakikada yanında kim olursa olsun güzel göreceğine emindi.Kendi kendine homurdanıp, bildiği bütün küfürleri sıralıyordu.
Yoon Hee anlamayan gözlerle onu izledi.
Deniz toparlanarak konuştu."Akşam oluyor. "
Yoon başıyla onaylarken sevimli bir tebessüm takınmıştı.
Bu kızdan yararlanmak fikri Deniz in içini gıcıklıyordu. Dikkatini başka bir şeye yoğunlaştırma ya çalıştı."Zor olmuyormu erkek gibi davranmak?"
Yoon bir çırpıda cevapladı.
"Başta zordu. Ama zamanla alıştım. Erkek gibi yaşamak aslında çok da zor değil. Sen gelene kadar gayet iyi götürüyordum. Sonra sen çıktın."
"Ben mi!"
"Evet sen. Anlarsın işte zor oldu biraz."
"Deniz imalı bir şekilde gülüyordu."
"Neden gülüyorsun?"
"Senin eş cinsel olduğunu düşünmüştüm!"
Deniz in bu itirafı karşısında Yoon kahkahalarla gülüyordu.
Deniz onu dikkatle izleyerek konuştu.
"Gülünce çok güzel görünüyorsun. Hep gül bir daha sakın ağlama!"
Yoon utanarak kafa salladı.
Deniz ayağa kalktı. Elini Yoon Hee ye uzatarak konuştu."Hadi gidelim mi artık?"
Yoon Hee, uzanan eli tutarak hızlıca kalkmaya çalıştı.
Bir anlık denge kaybıyla kendini Deniz'in göğsünde buldu.
Kısa bir bakışmanın ardından Yoon teslim olmuş gibi gözlerini kapadı. Bu davetkar duruş Deniz i de kendinden geçirmiş, Yoon un dudaklarına beklediği öpücüğü konduruvermişti.
Bu yakınlık Yoon Hee ye belki bir ömür yetecek kadar kuvvetliydi.
Deniz bu küçük busenin anlamının ne kadar büyük olduğunu bilse belki de asla hediye etmezdi.
Anın büyüsünden kurtulup bıraktı genç kızı."Gidelim mi?"
Yoon çınlayan kulakları ve dönen başına rağmen Deniz in peşi sıra çıktı dışarı. Ortalık soğuk ve sessizdi.
Tüm gece boyunca hiç konuşmadan yürüyüp durdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDAKİ iZ
Romanceİlk hikaye BUĞULU CAM ın devamı niteliğinde yeni bir hikâye ile karşınızdayım . Yalnız başlayan bir yaşam mucadelesi. Not: Hikayedeki kurgu kişiler, yer, olay ve zaman tamamen hayal ürünüdür. Keyifli okumalar! İlk yayın tarihi: 01-11-2016