Myślicie że na ziemi żyją tylko ludzie i zwierzęta.I niema czegoś takiego jak mumię,frankenstein,
zomnie,wilkołaki.A w wampiry wierzycie?Pewnie większość z was powie ,że wampiry też nie istnieją.A jesteście w błędzie.One istniejà i są wśród was.Z kąd to wiem?Bo ja też jestem wampirem.Nazywam się Summer Smith i jestem wampirem.Chodzę do normalnej szkoły i do szkoły wampirów,która znajduje się w miasteczku wampirów pod miasteczkiem.Pogodzenie dwóch szkół jest trudne ale daję radę.Jak to jest być wampirem?Fajnie ponieważ w świecie wampirów każdy jest równy.
Wspieranie kolejnego wampira polega na tym ,że w księdze pojawia się imię i nazwisko ,które świeci jednym światłem.I ta osoba zostaje wampirem na zawsze.
Każdy wampir na specjalność czyli coś w czym jest najlepszy.
Kiedy już ją odkryje dostaje tatułaż z symbolem danego talentu.Tatułaż znajduje się na lewym ramieniu i jest widoczny tylko dla wampirów.To taki znak rozpoznawczy.Ja mam już już 150 lat i nadal chodzę do szkoły ponieważ gdy zostałam wampirem miałam 17 lat i tak mi zostało.Kiedy skończę już naukę musimy przeprowadzać się do innego miasta.Przeprowadzam się razem z Harrym Wortem.Jest moim mężem od 90 lat.Ale on też wygłąda jak nastolatek dlatego ciężko nam żyć w świecie ludzi a na dole możemy być sobą i mieszkać z naszą córeczką.Mary ma 25 lat i mieszka na dole.Została wampirem gdy miała 10 lat .Zawsze będzie dzieckiem.
Co do mocy moja nic to zatrzymywanie czasu,Harego niewidzialność a Mary widzenia w podczerwieni.Może kiedyś będziemy mogli się ujawnić swoją tor
tożsamość.CDN #1