A fiú bűnösnek érezte magát; de ezzel a cselekedetével is csak jót akart Cyntiának. Nem számított már hogy illegális e, vagy nem; mintha tiltott gyümölcsöt tartott volna a kezében.
Cyntia gondterhelten sétált az utcán. Előre-hátra lóbálta a kezeit, és saját lábait nézte, amikről ő se tudta, hogy hova viszik. A bandáról gondolkodott, és arról, hogy hány olyan dolog van még, amit előle titkolnak...
Hirtelen nekiment Graysonnak.
-Helló Cyntia! - köszönt Grayson. Meglepődött saját határozottságán.
-Mit akarsz? - kérdezte Cyntia - Nem mentem át a vizsgán, miért nem hagysz békén?!
-Na és? Nem fogod fel mennyire sajnálom hogy elbuktad...
-Nem kell! - sziszegte Cyntia Grayson szemébe.
-Le kéne szakadnod a Beatles-ről végre! - mondta Grayson - Ők az okai hogy elfogy az időd tanulásra!
-Te csak foglalkozz a főiskoláddal! Nincs közöd hozzám!
-Inkább legyél hálás~... Hogy szereztem neked ilyet. Mostmár kipróbálhatod!
Felmutatta a picike zacskót, melyben tudatmódosító szerek lapultak.
-Fogadjunk hogy ők is ilyeneket fogyasztanak. Csak nézz rájuk... Mostmár te is átélheted, amit ők.
Cyntiának torkára fagyott a szó. Percek alatt lepörgött a fejében minden amit látott és George mondott; és leesett neki.
-... TEEE
Cyntia ráncigálni kezdte Grayson haját.
-Tisztába vagyok vele hogy pár ember hülye kis libának tekint... De ne hidd hogy nem látom át, hogy mit akarsz velem. AZT HISZED EZZEL MEGSZEREZHETSZ?! ... ahelyett hogy inkább megvédenél tőle??... Nem tehetek arról hogy a srácok... rákaptak-. Nem ezt vártam tőled, Grayson... A FRANCBA IS, TAKARODJ MÁR AZ UTAMBÓL. HAGYJÁL ENGEM BÉKÉNAz elkövetkező napokban egyre feszültebben érezte magát, és ez egyre nőtt napról napra.
A lemezfelvételeknél is csak vibrált a levegő. A lányos lelkesedés apadni kezdett, és a helyét átvette az aggodalom.
A telefon megint megcsörrent.
...
Lennon Cyntiájával akart beszélni. Gyorsan odament, és felvette.
-Halló, itt Cyntia Beak!
-Halló?
Egy fiú hangja volt.
-Apa ott van?
... A lány lecsapta a kagylót, és kirohant a stúdióból.
-CYNTIA! - rakta le a basszusgitárt Paul, de mire kiment a folyosóra, már késő volt. Harrison szomorúan rakta le gitárját a háttérben.
Lennon a hangmérnökhöz ment.
-Ki hívott?
A fickó vállat vont.
-... Csak Julian
-Óóóh, hogy az a~... Pont rosszkor~
Ringo az orrnyergét masszírozta Paul háta mögött. Mintha sejtette volna, hogy hónapokon belül megváltozik a zenekar helyzete
KAMU SEDANG MEMBACA
Cyntia
Fiksi RemajaA lány csak azért kerüli az iskolát, hogy minden egyes szabad percében a fiúbandát kövesse... Egy nehéz napon fut össze az egyik beatle-lel. Ezek után közelebb kerül hozzájuk mint valaha... És egy fiú, Grayson is folyton a nyomában kajtat... Egy szt...