Disebabkan ramai yg meminta saya utk menghasilkan sebuah cerita..ada yg sampai sanggup menunggu saya sehingga kucing jantannya beranak ,ada yg menangis merayu-rayu dan ada juga yg sampai terkentut-kentut ,meminta saya utk membuat cerita..jadi...saya...tidak tersampai hati utk melukakan hati peminat2 saya..oleh itu..saya mengambil keputusan..utk menghasilkn semua cerita pendek.....
__________________________________🎵*pepsi kola ....aiskrim soda*🎵...
Bunyi telefon bimbit milik fika(lelaki) telah memecahkan suasana pagi yg sunyi.."Aduhhhh...sapa lak call pepagi buta nii.."bebel fika sambil mencapai henponnya.."Assalammualaikum........hello..ni sapa"...tanya fika dgn nada yg agak marah..maklum la..tgh mimpi indah dgn perempuan yg dia cintai iaitu *****....pastu...dah kena kacau..
"Laaaaa...islam ke...hahahaha..gurau2...waalaikummusalam...lek la..nape marah2 ni...ni aku la...nazif...tak kn tak save no aku la siall...weyy..jom ahhh..turun mlm ni..tempat biasa..ada game boek punya...siap ada awek cun2 agii..ko kan suka awek cun2..."jawab nazif
Sebelum itu serba sedikit tentang diri fika ni..
Fika seorang pelajar lepasan Uitm...berumur 27 tahun...mengambil bidang (entah la)..berkerja di (entah la)...dan masih bujang....Fika di kenali ramai dgn sikap nya yg suka melayan dan bergurau dgn perempuan...suka buat lawak bodo...agak lambat sikit utk menangkap apa yg org ckp...suka memukul punggung orang(lelaki sahaja ok)😂....dalam erti kata lain...hidupnya penuh dgn gurauan..🌈dan..paling penting fika ni lelaki....Tetapi...ramai yg tidak mengetahui..dalam sikapnya yg suka melayan dan bergurau dgn perempuan itu....terdapat..seorang wanita..yg dia cintai sejak bangku sekolah menengah lagi...tetapi fika tidak pernah memberi tahunya...tapi..dia tetap dgn pendirianya..dia yakin..haidah dapat membahagiakn dia...
Ok.. Sambung balik.."Ko call aku...sbb benda mengarut tu je..sbb tu je!!!...come on laa...ko kol 4 pagi ko call aku sbb ajak aku gi tgk org mancing je ke...lebih baik ko gi qiamulai la...lagi satu..mana dtg awek lak niii...sepanjang kita lepak..takde pon awek...makcik tua ada laaa"bebel fika sambil memberikan sedikit kata2 yg agak sentappp..